Spring TAG


A Sweet things by Norah blogon láttam ezt a tag-et és nagyon megtetszett, úgyhogy úgy döntöttem én is kitöltöm. :)


Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?
Ilyenkor nálam is előkerülnek a színesebb sminktermékek, amik alatt főként a rúzsokat értem, imádom őket! Néha-néha egy színes szemhéjpúderrel is megpróbálkozom, illetve a fényes highlighter-ek, bronzosítók után is gyakrabban nyúlok.

Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?
A pasztell és élénk árnyalatokat váltogatom ilyenkor, nem tudnék egyet kiemelni: az új Rimmel Rita Ora lakkok között több gyönyörű pasztell szín is van, a Catrice Apricoco lakkját és a Lovely mákos lakkját is szeretem mostanában felkenni.

Kedvenc tavaszi virág?
Szinte minden virágot szeretek, de különösen szeretem ahogy a cseresznye- és tulipánfák virágba borululnak ilyenkor.

Hordasz tavasszal napszemüveget?
Mindig! Nagyon érzékeny a szemem a fényre, így még akkor is van rajtam amikor kicsit borúsabb az idő. Plusz azt is szeretem, hogy elég egy kis BB krém, pirosító és egy élénk rúzs a napszemüveg mellé. :)


Miben változik az öltözködésed tavasszal?
Előkerülnek a balettcipők, vászontornacipők, kicsit később pedig a szandálok, saruk is. Ilyenkor szívesebben hordok szoknyákat, ruhákat, blézereket is, és a klasszikus farmerdzseki is előkerül.

Tavasszal eszel fagyit?
Persze, kedvencem a csoki-vaníliás 'csavarós' fagyi. :) De ilyenkor a jeges smoothie-kat és a különböző ízű limonádékat, gyümölcsvizeket is nagyon szeretem, és otthon is szoktam ezeket lefagyasztva egészséges fagyit csinálni.

Milyen a tavasz ott, ahol élsz?
Ilyen:

Mit szeretsz a tavaszban?
Azt, hogy már kellemesen meleg az idő, de még nem elviselhetetlen a meleg mint nyáron. Ez a kedvenc évszakom egyébként. :)

Tavaszi nagytakarító vagy?
Nem, akkor szoktam szelektálni amikor rámjön, legyen bármilyen évszak.

Tervek tavaszra?
Szeretnék többet mozogni, kirándulni, illetve a blogra is szinte mindennap új bejegyzést írni.

Töltsétek ki ti is a tag-et, kíváncsi vagyok a válaszaitokra!:)


1 megjegyzés:

  1. Hű gyönyörű a "milyen nálad a tavasz" kép! Tetszett ez a TAG, lehet hogy kitöltöm én is :)

    ReplyDelete