Áprilisi sminktréfák

Április 1-jén nagyon sok sminkes cég vicceli meg látogatóit a közösségi média felületeken, ezekből a jópofa képekből hoztam most egy kis válogatás. Vannak közte idei képek is, de az elmúlt évekből is szemezgettem. :)


Catrice lakberendezési kollekció

Essence nyelvtetoválás

Rimmel szempillaspirál eltávolító

 Fehércsokis rúzs a Max Factor-tól

 OPI falfestékek

 Zoya "füves" nail art készlet
A képek forrása a márkák Instagram/Facebook oldala.

Nektek melyik tetszik legjobban? Tudtok még ilyeneket? :)


11 megjegyzés:

  1. A Zoya pedig nagy király :D :D
    Amúgy ezt az OPI áprilisi tréfát én nem értem. Volt egy körömlakk+falfesték inspirációjuk, nem tudom ugyan, hogy ez megvalósult-e, de volt erről egy cikk anno. Bár lehet, hogy rosszul emlékszem. Ez az: http://www.clarkandkensington.com/opi.php

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet, hogy annyira tetszett az embereknek, hogy a végén megvalósították. :)

      Delete
  2. A Body Shop is beallt a sorba, egy special edition body butterrol tettek ki egy kepe ami ilyen hangulatjavito....a masik kedvencem egy belga csokoladekat gyarto ceg kelbimbos izesitesu csokoladet abrazolo kepe... :)

    ReplyDelete
  3. Az én kedvencem a NYX Unibrow-s tréfája volt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt láttam én is, elég freaky volt. :D

      Delete
  4. Nekem a Zoya képe viszi a pálmát :D nagyon vicces de azt sajnálom ,hogy a Max Factor is csak vicc :( :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hordanál fehér rúzst?:) vagy az illata miatt?

      Delete
    2. illata :D (esetleg az íze , ha lenne) de kipróbálnám :)

      Delete
  5. A Zoya nálam is viszi a pálmát, akarom mondani a füvet :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  6. Nekem a Barry M NipDip tetszik a legjobban:
    https://www.facebook.com/ILoveBarryM/photos/a.201627495176.263851.98168720176/10155359051800177/?type=1&theater

    ReplyDelete