Kiko Modern Tribes kollekció


Ma néhány Kiko termékről hoztam sok-sok képet és előzetes véleményt. Mivel a Modern Tribes limitált kollekció darabjai, ezért szerettem volna minél előbb megmutatni nektek, amíg még kaphatóak ezek a csodaszép darabok.



Tri-bal Soul Baked Blush - Wild Mauve

 



Szerintem a kollekció legkülönlegesebb darabjai a Tribal Soul pirosítók, amik 3 színváltozatban érhetőek el és egyenként 3 különböző színből épülnek fel. A pír egy nehéz fadobozban érkezik, ami két mágnesponttal záródik, mint egy igazi kincsesdoboz. A pirosító formulája égetett, nagyon finom szemcsékből épül fel, szinte selyemszerű. Elég nagyok a színek ahhoz, hogy külön-külön is használjuk őket, de nekem keverve tetszik legjobban. A pirosító gyönyörűen visszaveri a fényt, így külön highlighter már nem kell mellé. :)


Felül a 3 szín, alul pedig keverve.

Free Spirit Lip&Cheek ceruzák





A Free Spirit rúzsceruzák 6 színben kaphatóak, ezekből 5 a nude-korall-rózsaszín vonalon mozog, egy pedig élénk piros. Az ilyen rúzsceruzák az egyik gyengéim, úgyhogy ebből 4 változatot is kinéztem. A Hearty Peach egy világos barackszín, a Supreme Guava egy neon korall, a Safari Rose egy kellemes rózsaszín és végül a Unique Camelia, ami egy sötétebb, lilás rózsaszín. A rúzsok formulája színenként változó, a világosabb színek valahogy mattabbak és persze kiemelik a száraz részeket az ajkakon. A két sötétebb szín viszont krémesebb, nem szárít egyáltalán és szépen mutat a szárazabb részeken is. Az ilyen 2 az 1-ben termékekkel mindig van egy kis fentartásom, jó esetben csak az egyik funkció működik, de van hogy egyik se, ezekben azokban szerencsére nem kellett csalódnom. Az egyetlen negatívum, hogy sajnos hegyezni kell őket (jár hozzájuk hegyező), így a termék egy részét akaratlanul is el fogom hegyezni. :(

Egyébként pirosítóként is funkcionálnak, ami a matt formula miatt működik is. Először úgy próbáltam ki, hogy vékony csíkokat húztam az arcomra, majd ezt próbáltam eldolgozni egy ecsettel - így nem működött, foltos maradt az eredmény. De ha először az ecsetet mozgatom a ceruza hegyén és így viszem fel az arcomra akkor nagyon szép a végeredmény és tartós is.


 

 A Kiko egyébként szállít Magyarországra is, itt nézhetitek meg a magyar oldalt.

Van Kiko termékeket? Ezek hogy tetszenek?


4 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekesnek tűnik a kollekció. Honnan lehet beszerezni a termékeket?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Végigolvastad a cikket?:) Ott van az alján a magyar honlap.:)

      Delete