Best of Rimmel - Top 5

Ezzel a bejegyzéssel egy új sorozatot szeretnék indítani a blogon: hétről hétre egy-egy márka - szerintem - legjobb termékeit fogom bemutatni. Megpróbálom a listákat rövidre fogni, márkánként kb. 5 termék bemutatásával. A Rimmel szerintem az egyik legjobb drogériás sminkmárka, úgyhogy vele kezdem a sorozatot, a következő részben pedig a kedvenc MAC termékeim fognak szerepelni.:)

1. Kate Moss rúzsok


A Kate Moss nevével fémjelzett rúzsokat szerintem senkinek nem kell bemutatni, megjelenésük óta újabb és újabb színekkel bővül a kínálat és népszerűségük töretlen. Matt és fényes változatokban is kaphatóak (a matt rúzsok piros, a fényesek fekete csomagolást kaptak), hamarosan pedig jön a nude kollekció és egy ajakápoló is kapható lesz, amivel a rúzsozáshoz készíthetjük elő ajkainkat. Az egyik kedvenc őszi színem a 107-es árnyalat, de az élénk, nyárias árnyalatokat is nagyon kedvelem. A rúzsok dinnyés illata pedig csak hab a tortán.

2. Alapozók


Én inkább BB krém párti vagyok, de ha alkalom adtán néha alapozót használok, akkor általában a Rimmel Lasting Finish Nude terméke után nyúlok. Amiért ez a termék ide került az - a minőség mellett természetesen - a színválaszték: a Rimmel az egyik olyan drogériás márka, akik a nagyon világos bőrűekre is gondoltak, és mivel nekem hófehér bőröm van ez nálam hatalmas pluszt jelent. Teszt itt.

3.Salon Pro lakkok


A Rimmel körömlakkjait úgy általánosságban nagyon szeretem, de a Salon Pro lakkok az ecsetük miatt emelkednek ki a többi közül. Széles, lapított ecsetet kaptak amivel akár 1 húzással is szépen beteríthetők a körmök, maximum 2 rétegben fed az öszes szín és a tartósságukkal sincs baj.

4.Brow This Way szemöldökszett


Egyre több drogériás márkánál kap nagyobb hangsúlyt a szemöldökformázás és ez alól a Rimmel sem kivéltel. A púdert és waxot tartalmazó szett egy abszolút jól használható ecsetkét is kapott, így utazáskor is jó szolgálatot tehet. Már ítam róla tesztet itt, ahol bővebben is bemutattam.

5.Apocalips


Még egy ajakterméket hoztam így a lista végére, az Apocalips fényes folyékony rúzsok igazi gyöngyszemek a drogériék polcain. Nagyon magas pigmentáció és fényes finish jellemzi őket, az élénk színekkel vigyázni kell, mert hajlamosak a fogakra vándorolni, de kellő odafigyeléssel gyönyörűek. Az én kedvencem a Celestial árnyalat, ami tökéletes a hétköznapokra, de a vérvörös Big Bang se semmi - igaz, benne még nem mertem kimenni az utcára. :)



Ti hogy viszonyultok a Rimmel márkához? 


13 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó drogériás márka én nagyon szeretem:)

    ReplyDelete
  2. A rúzsok közül balról a 2.-nak mi a számkódja? Nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a 38-as, nekem is az egyik kedvencem:)

      Delete
    2. Köszönöm a választ, utána nézek a drogériákban :)

      Delete
  3. Szerintem is egy nagyon jo marka a drogeriasok kozul. :) Az abszolut kedvencem toluk a Stay Matte puder, na hat az valami isteni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt én is használtam már és még a száraz bőrömet sem szárította! :)

      Delete
  4. Az Apocalips... Már a rúzsok neve is instant szerelem -űrbuziként levett a lábamról- és a színek is gyönyörűek! Nekem is a Celestial van meg és az Aurora és a kedvenceimmé nőtték ki magukat! Nem akarok szilárd rúzst használni :D

    ReplyDelete
  5. Nagyon jó ötlet ez a sorozat!:)
    Én szeretem a Rimmel termékeit mert ár-érték arányban is tarolnak a csomagolás nem gagyi és változatos színes termékeik vannak!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Igen, követik a trendeket és a minőségük is szuper:)

      Delete
  6. Nálam a Kate Moss Rúzsok mellett a Stay Matt Púder és BB a nyerő :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A púdert én is használtam már és szerettem!:)

      Delete