Teszt - Catrice Apricoco rúzs


Ma a Catrice Rock-o-co trendkiadásának egyik rúzsáról lesz szó, a barackos Apricoco-ról. (Még egy pinkes rúzs is megtalálható rajta kívül a display-en, de az nem jött velem.) Előre lelövöm a poént, nekem egy kicsit csalódás volt a rúzs, ha kíváncsiak vagytok, hogy miért, akkor olvassatok tovább. :)



A csomagolás csillagos 5-ös, részben ezért is szerettem bele a boltban, fehér fém tok szintén fehér rokokó stílusú mintával. A képeken nehéz volt visszaadni, de azért valamennyire sikerült. A szín egy csodaszép barackos narancs árnyalat, matt finish-sel. És itt kezdődnek a bajok vele, ugyanis nagyon nehéz szépen felkenni. Ha akár csak a legkisebb száraz részek is vannak az ajkainkon, a rúzs megtalálja azokat és csúnyán kiemeli őket, még ha szabad szemmel egyébként nem is lennének láthatóak. Akárhogy radíroztam, ajakápolóztam a számat előtte, soha nem volt igazán szép a végeredmény. Egyedül a Nuxe Réve de Miel ajakápoló adott neki egy olyan viaszos bázist, amire egész szépen fel lehetett vinni. A Catrice-tól próbáltam már több matt rúzst is és azoknak sokkal, de sokkal jobb textúrájuk volt.



A másik probléma vele a színe, de ez már teljesen szubjektív dolog, így nem is róhatom fel a neki. Az én színeimhez egy picit túl narancsos ez az árnyalat, nagyon sápaszt és nem a legelőnyösebb. Talán ha nyáron szerezek egy kis színt, akkor jobban fog mutatni. :)

Ha emlékeztek, pár éve volt a Catrice-nak egy hasonló matt rúzsa, a Colour Bomb, ami ami napig nagy kedvencem, még pót darabot is vettem belőle. :) Csináltam egy összehasonlítást róluk, hogy lássátok a 2 színt egymás mellett.



 Rajtam pedig így mutat:



Ti próbáltátok ezt a rúzst? Vagy valamit a trendkiadásból?


14 megjegyzés:

  1. Milyen szép! A csomagolása nagyon tetszik, de a belseje is, el is gondolkoztam a megvásárlásán. Nagyon jól is áll neked! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi Nóri!:) Azért nézd meg a tesztert a boltban, mert a textúrája nem a legjobb.:)

      Delete
  2. Egyáltalán nem áll rosszul! :) Nagyon szépen mutat♥

    ReplyDelete
  3. A Color Bomb egy picit pinkesebb. Nem lehet hogy a hűvösebb színeket jobban kedveled magadon? (Nekem pl horror volt vörös rúzst találnom, úgy két évig szenvedtem hiába, míg kiderült hogy mindig rossz alaptónusú színeket választottam...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! :) De-de, a piros meg pink rúzsokból is a kékes árnyalatok állnak jól általában, ezzel sajna mellélőttem. :D

      Delete
  4. Szerintem nagyon jól áll. Esetleg egy picit erősebb pirosító elkélne mellé. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi. :) Igen, vagy egy bronzosító :D

      Delete
  5. Szép rúzs, tetszik a csomagolása is, színe is :)

    ReplyDelete
  6. Először instán láttam a képet , és csak annyi tűnt fel , hogy mennyire jó a rúzsod és mennyire jól áll :) Nagyon tetszik ez a rúzs , elgondolkozok rajt a, hogy Glamour-napok alatt beszerezzem-e :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, köszönöm!:) Azért neked is mondom, hogy nézd meg a tesztert, mert nem a legjobb textúrájú rúzs sajna. :(

      Delete