NOTD - Golden Rose Wow


Néhány hónapja jelentek meg a mini Golden Rose lakkok a Nailland kínáltában és én is beszereztem 2 tavaszi pasztell lakkot. Az a legjobb ezekben a lakkokban, hogy a kis kiszereléshez alcsony ár is társul, így nagyon olcsón tudunk új színeket kipróbálni. A lakkok ára 300 Ft. és 120 árnyalatban elérhető - ebből azért sejthető hogy az alapszínek mellett találkozhatunk különlegesebb árnyalatokkal is.


A Golden Rose Rich Color lakkok nagy kedvenceim, szerintem még egy ilyen jó ár/érték arányú lakkot nem nagyon lehet találni a magyar piacon. Emiatt a WOW lakkokkal szemben is nagy elvárásaim voltak, és szerencsére nem kellett csalódnom. Szerintem nagyon hasonló - ha nem teljesen ugyanolyan - a lakkok formulája, szépen fednek, gyorsan száradnak és egész tartósak is. Ez a szürkés lila árnyalat pedig nagyon különleges, még nem volt hasonlóm - a korallnak pedig csak egyszerűen nem tudtam ellenállni. :)





Hogy tetszenek? Próbáltátok már a Golden Rose lakkokat?


1 megjegyzés: