Teszt - Guerlain Terracotta Joil Teint


Ma egy igazi luxustermékről lesz szó a blogon, mégpedig a Guerlain Terracotta Joil Teint bronzosítóról. Ez a második Guerlain termékem egyébként - a másik egy igazi klasszikus Meteorites gyöngy, amit a barátomtól kaptam, szóval nagy becsben tartom:) és nagyon szeretem használni. Bíztam benne, hogy ennél a terméknél sem kell csalódnom a minőségben, és szerencsére így is lett. :) Ha közelebbről is megnéznétek, akkor olvassatok tovább!



Ha jól tudom, akkor  a termék 4 változatban elérhető, 2 szín a barna hajúaknak és 2 szín a szőkéknek ajánlott, a hajszíneken belül pedig 1 sötétebb és 1 világosabb bőrre ajánlott verzió van. Alapvetően az a különbség köztük, hogy a bronzosító mellett található pír rózsaszínes vagy barackos árnyalatú. Az én árnyalatom a 01-es Clair - Brunettes, tehát a barna hajúaknak való világosabb árnyalat, amihez barackszínű pír tartozik. 




Tudni kell, hogy ez nem egy hideg árnyalatú bronzosító, amit kontúrozáshoz használhatunk, hanem egy meleg árnyalat, amivel napcsókolta hatást tudunk elérni. A Dovex bloggertalálkozón elhangzott, hogy ezek a púderek egy 3 napos nyaraláson szerezhető színt kölcsönöznek az arcnak. :) És nekem ez tetszik benne a legjobban, hogy egyáltalán nem ad erős színt, inkább csak egy melegséget visz a sminkünkbe, egészségesebb lesz tőle az arc.

Úgy ajánlott használni, hogy egy hármas számot írunk le vele az arcunkon: kezdve a halántéknál, az arccsonton áthaladva egészen az állvonalig megyünk az ecsettel, tehát úgymond azokra a helyekre tesszük fel, ahol először megkap a nap.

Amikor először kibontottam a terméket szinte megcsapott egy nagyon erős parfümillat, ami a termékben lévő frézia, narancsvirág, fekete bab és vanília illatának köszönhető. Ez felvitel után is érződik még egy picit, úgyhogy aki érzékeny az illatokra vásárlás előtt szaglássza meg. :)

Végül a csomagolás mellett nem lehet elmenni szó nélkül, minden négyzetcentimétere olyan aprólékosan kidolgozott, mintha egy kis ékszer lenne. Nekem a púder mintázata a kedvencem, először félve használtam, nehogy hamar eltűnjön belőle.



Felül a bronzer, középen a pír, alul pedig keverve látható.

Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc luxusmárkátok?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerezzem, mert már a promó képeken sikerült beleszeretnem. :) Én kifejezetten örülnék neki, ha ez nem "klasszikus" bronzosító, mert abból már megtaláltam a tökéleteset, ez lenne a ráadás.

    ReplyDelete