NOTD - Masque Lover




Ezt a nem túl tavaszi manikűrt múlt héten készítettem az egyik Glamour-napos szerezeménnyel, a L'oreal Granite Effect lakkal (Masque Lover árnyalat). Nem volt benne biztos, hogy érdemes megmutatni, de a mai rossz időhöz épp aktuális. :) Hozzá egy Kiko lakkot párosítottam, ami egy egészen sötét szürkéskék árnyalat, csodaszép és egyedi szín, legalábbis nekem még nem volt ilyenem. A lakk állaga egyébkén nagyon jó, egy rétegben fed, de a tartósságával már kevésbé voltam megelégedve. A L'oreal lakk állaga nagyon hasonlít a homoklakkokéhoz csak kisebbek benne a szemcsék, de hasonlóan gyorsan szárad és a tartóssága is elég jó. Belőle két réteg kellett.






Még télen készítettem a Kiko lakkal egy másik manikűrt, ami nem sikerült túl szépre így a blogra se került fel. De gondoltam most egy kép erejéig megmutatom, ugyanis akkor egy másik csodaszép Kiko lakkal egészítettem ki, amit muszáj látnotok. A 856-os árnyalat a Quick Dry termékcsalád része és olyan mint a csillagos éjszaka, egyszerűen mesés. (A középső és mutatóujjamon látható). 

 

Melyik lakk tetszik nektek a legjobban?


3 megjegyzés:

  1. A Kiko lakkok nagyon szépek, és sokkal szebbek, mint a L'Oreal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi a baj a L'oreal-lal?:D Nekem mind nagyon tetszik. :)

      Delete
  2. Az összes lakk tetszik innen :D

    ReplyDelete