Teszt - Rimmel Brow This Way

 

Ma eredetileg nem erről a termékről terveztem írni, de mivel annyira megszerettem és a héten akár fél áron is be lehet szerezni a Glamour-napok alkalmával, úgy gondoltam, hogy gyorsan megmutatom nektek. Aki elérhető árú, tartós szemöldökformázót keres, az olvasson tovább! :)

A termék egy apró kis kompaktban érkezik, ami pattintósan záródik, táskabiztos darab. Kinyitva egy gél és egy por állagú festéket találunk benne, plusz egy kétvégű feredeecsetet és egy szemöldökkefét. Ezek meglepően jól használhatóak, én általában nem is használok mást a termékhez: az ecset egyik végével felviszem a zselét a szemöldökömre, majd a másik felével és a porral fixálom. Utána egy picit átfésülöm őket a kefével, hogy természetesebb legyen a végeredmény.



Az árnyalatok az én sötétbarna hajamhoz és szemöldökömhöz pont jók, nincs narancsos beütésük, mint a barna festékeknek általában, hanem hideg tónusúak, ezért tökéletesek a szemöldökformázáshoz. Sajnos csak egy árnyalatban kapható (legalábbis itthon), így akinek világosabb a haja annak nem ajánlom, aki viszont a sötét hajúak táborát erősíti, annak mindenképpen megér egy próbát! :)


Alul a zselé, felül a por

A tartósságára nem lehet panasz, a zselé és a por együttesen egész nap kitartanak, bár az igaz, hogy a nyári melegben még tesztelnem kell a tartósságukat, de remélem akkor sem lesz velük gond. Aki esetleg szeretné, egy átlátszó vagy színezett szemöldökzselével még átmehet rajtuk utolsó lépésként.

Élesben:

Ti próbáltátok már? Mit használtok a szemöldökötökre? 




11 megjegyzés:

  1. Jujjj, nekem nagyon tetszik :) nem tudnád megmondani az etedeti árát? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha jól emlékszem 1200 Ft. körül van. :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Eddig az Essence szemöldök cerjája vált be a legjobban, viszont mióta vörös a hajam jobban szeretem a Sleek Eden paletta Flora nevű barna színét használni, mert olyan vörösesen hat a szemöldökömön. :) Még teljes áron sem pénzkidobás érte, főleg ha jó az árnyalat. Viszont míg van a Florából addig inkább nem kisérletezem. :)

    ReplyDelete
  4. Még nem olyan régóta olvasom a blogod, de nagyon örülök ennek a bejegyzésnek, mert a Glamour napok keretében meg szerettem volna venni ezt a készletet, de sehol nem találtam jó tesztet róla....eddig! :)

    ReplyDelete
  5. Én ceruzát ás port használok, de mindig keresem az új dolgokat. Most kíváncsi is lettem erre a termékre. Nem terveztem venni semmit a Rimmeltől, de meghoztad ehhez a kedvem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem nagyon megéri, pláne fél áron. :)

      Delete
  6. Jónak tűnik a szett, köszönöm a tippet Fruzsi :-)

    ReplyDelete