L'oreal Miss Manga Punky és Superliner Smokissime


Ma két L'oreal termékről lesz szó a blogon, a Miss Manga Punky szempillaspirálról és a Superliner Smokissime-ről, ami egy füstös szem elkészítéséhez használható sminktermék. Mind a két termék nagyon különleges szerintem, én még nem találkoztam ilyen szivacsos végű szemceruzával és olyan spirálllal sem, ami direkt a szempillák összetapasztását ígérni - eddig pont szétválasztani akartuk őket, nem? :) Na de nézzük a termékeket!

Miss Manga Punky

A spirállal a leírás szerint összetapaszott, mangás pillákat lehet elérni. Ez elsőre kicsit ijesztően hangzik, de szerencsére a kefe segítségével szét is lehet választani a pillákat, amennyiben kevesebb festéket veszünk fel vele. Amiben ez a spirál nagyon jó az a volumennövelés! Én általában úgy szoktam használni, hogy a Maybelline Lash Sensational-lel megadom a pillák ívét, majd átmegyek rajtuk 1-2 réteg Punky-val és így szuperdúsak lesznek. A lenti képen most csak önmagában használtam (2 rétegben), hogy így is lássátok a tudását.



Superliner Smokissime

Ez egy nagyon érdekes termék, én még nem találkoztam hasonlóval a drogériák polcain, talán az Artdeco-nak voltak hasonló termékei ha jól emlékszem. A por állagú festéket a lekerekített applikátoron át tudjuk kinyerni, aminek a szivacsos kialakításának köszönhetően már rögtön füstös lesz a végeremény. Nagyon egyszerűen lehet vele egy erős bulisminket készíteni, tényleg pár perc alatt kész a füstös szem és szinte elronthatatlan. Ezenkívül a szempillatőben is használható egy kissé füstösebb kontúrhoz, illetve az alsó szempillákhoz is jól oda lehet vele férni (én így szoktam inkább használni, nekem nem áll jól a nagyon fekete füstös szem). Ahogy a lenti képen is láthatjátok önmagában is elég intenzív, viszont akinek olajos a szemhéja annak kelleni fog egy bázis a tartósság érdekében. Amire érdemes odafigyelni, hogy alapozás előtt használjuk, mert ha túl sok festéket viszünk fel akkor hajlamos a szemünk alá hullani. :)




Próbáltátok már valamelyiket?


2 megjegyzés:

  1. A spirál nem igen jön be, de a Smokissime szimpatikus. :)

    ReplyDelete