The Balm Nudetude paletta


Ma a The Balm márka Nude'tude palettájáról hoztam nektek egy kis beszámolót. A palettába bevallom őszintén a csomagolása miatt szerettem bele, amikor pár éve először megláttam. Annyira jópofa, imádom ezeket a vintage stílusú, pin-up girl-ös dolgokat. Sok tesztet és színmintát megnéztem róla és végül pár hónapja megrendeltem. Ha kíváncsiak vagytok rá részletesen, akkor olvassatok tovább!





A paletta egy papírtokból csúsztatható ki, ami ugyanazt a kinézetet kapta mint maga a paletta. A csomagolás egyébként kartonból van, elég masszív de azért nem sokszor dobnám be a táskámba, mert a szélei biztosan sérülnének egy idő után. Erős mágnessel záródik, ezzel nincs gond. Kinyitva találunk benne egy elég nagy és jól használható tükröt, egy nem túl jó minőségű ecsetet és magát a lényeget, a szemhhéjpúdereket.




A szemhéjpúderek minőségére nem lehet panasz, mind nagyon szépen pigmentált, az állaguk pedig szinte krémes. A csillámos színekben sincsenek hatalmas csillámdarabok, amik felvitel közben a szemünk alá hullanának. Amit kicsit sajnálok, hogy a két matt barna közül a világosabb egy elég meleg, narancsos barna, ami nekem nem a legelőnyösebb, illetve egy matt satírozószín is hiányzik belőle. Ha ezt ti nem bánjátok, akkor bátran ajánlom ezt a palettát megvételre, mert különben nagyon szuper! 


Színminták:



Egyébként két változatban kapható, ez a pin-up verzió a Naughty, és amiben nincsenek lányok az a Nice változat.

Naughty verzió

Nice verzió

Most az iParfümérián akciós, 8490 Ft.-ért lehet a tiétek.

Nektek hogy tetszik a paletta?


0 megjegyzés:

Post a Comment