Teszt - Pupa Like a Doll pirosító


Ma egy Pupa pirosító tesztjét hoztam nektek. Amióta itthon is van a márkának üzlete (mostanra már 4 is Budapesten: Mammut, Westend, Corvin Plaza és Duna Plaza) egyre többször nézelődöm a termékeik között és a legtöbbet nagyon megszerettem. A Vamp matt krémes szemhéjfestékről már írtam itt, most pedig egy szintén matt pirosító van soron, a Like a Doll 102-es árnyalata. A terméken nincs rajta a fantázianév, de a honlap szerint a Natural Rose névre hallgat.


A legtöbb Pupa termékkel együtt egy fényes piros papírdobozban érkezik, maga a kompakt pedig átlátszó, tükrös tetővel. Kapunk hozzá egy kis ecsetet is, ez egészen használható ha éppen nincs kéznél másik. A doboz tetejében pedig egy tükröt is találunk. A kompakt nagyon jól zár, táskabiztos a csomagolás.:) 


Maga a pirosító teljesen matt (van egy fényes vonal is egyébként, azokat még nem próbáltam) és ez a második legvilágosabb árnyalat. Egy igazán világos hideg rózsaszínt szerettem volna, a bolti fénynél ez annak is tűnt, de itthon már láttam, hogy van egy korallos beütése. Ez persze nem baj, sőt, valószínűleg ez a szín előnyösebb is nekem. A pigmentáltsága tökéletes, nagyon szépen meglátszik a világos bőrömön, de nem kelt bohóchatást. Közepes vagy sötétebb bőrön már nem biztos, hogy látszódna, de a sötétebb árnyalatok között biztosan találnak ők is megfelelőt. 


A termék tartóssága is nagyon jó, egész nap kitart. Nekem ez vált mostanában a mindennapos pirosítómmá, szinte minden sminkhez illik és nem lehet elrontani a felvitelét. Egyébként egy duo-fibre ecsetet szoktam hozzá használni. Az ára ha jól emlékszem kicsit több mint 3000 Ft. volt, de mindig van valamilyen akció az üzletekben. Ajánlom!:)



Még várakozik néhány Pupa teszt a piszkozatok között, egy primer, egy ajakkontúrceruza, egy pasztell matt szemhéjfesték és egy matt rúzs, melyikről szeretnétek tesztet látni? :)



Ti próbáltatok már Pupa terméket?




2 megjegyzés:

  1. Szép színe van, hasonló árnyalatot keresek. Engem a matt rúzsról érdekelne teszt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdemes megnézni, mert nagyon jó darab.:) Akkor írok róla hamarosan!

      Delete