Teszt - Flormar Pretty Creamy & Glaze Rúzsok


Ezeket a rúzsokat már mutattam Insagram-mon és akkor úgy harangoztam be őket, mint a Glamour-napok legjobb vételeit! (A Flormar termékekre nem volt kupon, de 20% kedvezménnyel lehetett a standokon vásárolni.) Csak egy véletlen folyamán fedeztem fel őket, volt szabad 20 percem a Westendben és elkezdtem nézelődni a Flormar rúzsoknál. Ahogy felkentem a színeket a kézfejemre, egyből beléjük szerettem, első körben 3 db. jött velem, de nagyon nehéz volt választani a kb. 20 szín közül. Annyira bejöttek, hogy még a hétvégén visszamentem egy újabb árnyalatért - az most nincs rajta a képeken, de a szín kivételével ugyanilyen tulajdonságok jellemzőek rá is. Nézzük meg őket közelebbről!


Ezek a Flomar egyik legolcsóbb rúzsai, a Pretty vonalon belül Cream & Glaze névre hallgatnak. A név alapján nekem egy fényes, kevéssé pigmentált rúzs jutna eszembe, de az eladólány őket ajánlotta amikor mondtam, hogy inkább a matt rúzsok érdekelnek. Nem egészen mattak, inkább szaténfényűnek mondanám őket - a legtöbb árnyalat csillámmentes és vannak egészen jó MAC dupe-k is köztük, pl. a Candy Yum Yum-ra vagy a Heroine-ra hasonlítókat egész biztosan láttam. Az általam megvett Pink Coral pedig csak egy icipicit rózsásabb az Estée Lauder Defiant Coral-nál.

A rúzsok nagyon tömörek, állagra pedig waxosak. Emiatt nem siklanak könnyedén az ajkakon, viszont könnyű velük tökéletes kontúrt húzni - ajakceruza nem is szükséges hozzájuk. Egy, maximum két húzással teljes fedés érhető el velük, majd a képeken is látjátok, hogy mennyire pigmentáltak. Én egy papírzsepivel szoktam leitatni egy picit, hogy teljesen matt legyen a finishük, de anélkül is csodaszépek. Egy picit megfogják az ajkakat, és egész szépen kopnak. Tartósságuk átlagos, egy MAC matt rúzshoz képest gyengék, de egy fényesebb rúzshoz képest sokkal jobbak.


Nekem nagyon pozitív csalódás volt ez a - még drogériás viszonylatban is olcsónak számító - rúzs, a legtöbb nyári színt már beszereztem, ami elnyerte a tetszésemet, de úgy láttam, hogy a következő őszi-téli szezonra is lesz miből válogatni. 1440 Ft.-ba kerülnek teljes áron egyébként.



Próbáltátok már ezeket a rúzsokat? Hogy tetszenek?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a színek, ha arra járok lehet hogy megnézem őket :)

    ReplyDelete
  2. 1140-be kerülnek amúgy (szóval olcsóbb :P )

    ReplyDelete