Haul - Glamour-napok


A mai bejegyzésben a Glamour-napi szerzeményeimet mutatom meg nektek. Csütörtök délelőtt a dm-ben kezdtem, itt beszereztem pár sminkterméket a fél áras kuponokkal, majd jött a Converse, Orsay és Rossmann. Délután pedig a barátommal indultunk vásárolni a H and M-be és az F and F-be. Szombaton még a Müller-be szerettem volna beugrani, de már dél körül akkora sorok voltak, hogy inkább hagytam az egészet. Délután egy másik Müller-ben már jobb volt a helyzet, de persze a Garnier micellás víz és a NYX HD korrektor már rég elfogyott. :( Na de nézzük miket sikerült beszerezni!:)



Flormar Pretty rúzsok - annyira jók ezek a rúzsok, hogy másnap még visszamentem egy újabb árnyalatért. Teszt hamarosan!


 NYC, Catrice és L'oreal körömlakkok - az NYC-val már régóta szemezek, a Catrice-t pedig 25% kedvezménnyel nem tudtam otthagyni. A L'oreal nem túl tavaszi darab, de szerintem csodaszép.


Alverde bronzosító és essence My Favourite Tauping szemhéjpúder - tökéletes kontúrszín!

Orsay és H and M napszemüvegek


H and M billentyűzet matrica - egy teljesen felesleges impulzusvásárlás :)

 
A wislist-en is szereplő táska (H and M) és egy 7/8-os famer (F and F)

Farmer (F and F), Szoknya (Orsay)


Converse tornacipő és F and F szandál 


Glamour-napok Instagram







Ti miket zsákmányoltatok?:)


6 megjegyzés:

  1. Azt a L'oreal körömlakkot én sem tudtam otthagyni :D

    ReplyDelete
  2. Én a beauty.hu-s NNYX kuponnal vettem ecseteket, pirosítot és rúzst. A H&M-be meg pár nyári kiegészítőt: napszemcsit és nyári maxi ruhát.
    Jó dolgokat vásároltál, az Orsay szoknya nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  3. Huh minden nagyon tetszik, amit vettél! :)

    ReplyDelete