Teszt - Rimmel Lasting Finish púderalapozó



Ma egy púderalapozóról hoztam tesztet, mégpdig az elsőről amit valaha próbáltam. A púderek köztudottan nem a száraz bőrűek legjobb barátai, de nézzük hogy ennek ellenére bevált-e!


A csomagolás a tavaly megújult Lasting Finish alapozók színvilágát viszi tovább, egy jól záródó piros kompaktban kapott helyet a púder. A dobozkát kinyitva hozzájutunk a púderhez, egy emelettel leljebb pedig egy tükör (plusz pont!) és egy kis szivacs kapott helyet. A kompakt teteje átlátszó, így már a boltban is láthatjuk az árnyalat színét - egyébként 4 árnyalatban kapható és szerencsére van egy nagyon világos árnyalat is, a Light Porcelain (ez az ami nekem is megvan). A termék 7 grammos, ami közepes mennyiségnek mondható.


Mivel alapozóként is használható termékről van szó, a púderek közül az erősebb fedésűek közé tartozik. Szárazon és nedvesen is használható, én mindkettőt kipróbáltam de csak az egyik módszer vált be igazán. A nedves használathoz a kompaktban található kis szivacsot kell benedvesíteni, jól kinyomkodni és már használható is vele a púder. Közepes fedésig lehet felépíteni, ami a kisebb bőrhibákat elfedi de egy pattanásra már kell korrektor. A száraz részeket nagyon csúnyán kiemelte az arcomon, így száraz bőrűeknek nem ajánlanám ezt a használati módot, kombinált vagy zsíros bőrűeknek viszont jó barátja lehet, pláne nyáron. Púderként viszont nagyon szeretem használni, hiába száraz a bőröm muszáj fixálnom valamivel a BB krémet, és erre a célra tökéletesen bevált. Találkoztam már olyan púderekkel, amik szárították a bőrömet, ez szerencsére nem ilyen. :)



Swatch.
Szóval nekem nagyon bevált az a púder és már hetek óta ezért nyúlok reggelente - még a szintén Rimmel Stay Matte-t és a Ben Nye Cameo púdert is elhanyagolom miatta. :) Kapható a drogériákban 2599 Ft.-os ajánlott fogyasztói áron, Iparfümérián viszont most csak 1960 Ft.

 Ti próbáltátok már? Mi a kedvenc púderetek?





6 megjegyzés:

  1. Nincs véletlen egy olyan fotód, amin viseled? Érdekelne egész arcon is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem csináltam, de akkor a legközelebbi sminkes bejegyzésben megmutatom:)

      Delete
  2. Ha alapozóként nem is, de púderként lehet hogy kipróbálnám. Néha egy kis korrektor és egy picit erősebb fedésű púder bőven elég nekem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor a te bőrödre pont jó lesz.:) Alapozóként nekem se vált be.:/

      Delete
  3. A Glamour napokon megvettem, és kipróbáltam én is mindkét módszert. A vizes használathoz a RT Buffing Brush-t használtam nem a saját kis szivacskáját. Kicsit rétegezni kellett, és elgondolkodtam, így meddig lenne elég.. szerintem nem túl sokáig, így én is púderként használom, eddig tetszik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, úgy gyorsabban is fogy...púderként pedig egy picit is elég belőle.:)

      Delete