Teszt - I Heart Chocolate paletta


Régóta adós vagyok ezzel a teszttel, de még használni akartam néhányszor a palettát ahhoz, hogy igazán kiismerjem. Mostanra azt hiszem ez sikerült, úgyhogy nézzük mi a véleményem róla. :)


Előre elmondom: sajnos nem lett a kedvencem. :( Pedig nagyon szépek a színei, jól pigmentáltak a színek, könnyű velük dolgozni. Szóval elvileg mindennek klappolnia kéne, de a festékek tartóssága borzasztó. Minden szemhéjpúder alá az Etude House Proof 10 szemhéjalapozót használom, amivel még a legolcsóbb (értsd: ennél is olcsóbb) szemhéjpúderek is egész nap kitartottak. Az I Heart Chocolate színei azonban pár óra múlva már megfakulnak, később pedig szinte el is tűnnek a szemhéjamról. Először azt hittem, hogy biztos csak valamit rosszul csináltam, esetleg kevés volt a szemhéjalapozó, de nem... Sajnos mindig ugyanez volt az eredmény, elég csalódott vagyok mert ilyet még egyik szemhéjpúderem sem produkált eddig.

Egyébként a paletta a Too Faced Chocolate Bar paletta mása, de most azt mondom, hogy érdemes az eredetibe befektetni.



Csináltam pár színmintát, a palettában taláható applikátorral készültek alap nélkül:

Swatchok.


Ti próbáltátok a palettát? Hogy tetszik?


8 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még, eddig is nagyon hajlottam rá, hogy az eredetit vegyem meg, ezek után viszont végképp eldöntöttem, hogy csak azt érdemes. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet, hogy az enyém selejtes, mert máshol csak jókat olvasok róla.:(

      Delete
  2. Én nagyon szeretem ezt a palettát, nálam nem rossz a tartóssága. Ugyan a nap végére kicsit összeáll, de nem vészes :) Alapnak alapozót használok, azzal teljesen jól működik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor csak az én darabom lenne selejtes?:/

      Delete
  3. Szép ez a paletta, de annyira nem fogott meg. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Útólag én se biztos, hogy megvenném.:/

      Delete
  4. Nekem a kedvenc palettám, nem tapasztaltam azt, amit Te:/ Nekem az egész napot kibírja, ugyanolyan intenzív marad minden szín, lehet tényleg selejteset kaptál:/

    ReplyDelete