Avon Indulgence rúzs - Royal Peony


Nagyon kíváncsi voltam az Avon új Indulgence rúzsaira, ami az utóbbi hetekben a blogszférát is megmozgatta. Én a Royal Peony árnyalatot teszteltem, ami egy nagyon élénk középrózsaszín. Ha kíváncsiak vagytok, hogy hogyan teljesített, akkor olvassatok tovább!





"Egy szín, mely ugyanolyan remekül mutat, mint amilyen jó érzés viselni. Ez az új Avon Indulgence ajakrúzs. Kényeztesd ajkaidat ellenállhatatlan színárnyalatokkal. A könnyű állagú hidratáló gél bársonyosan simává varázsolja ajkaidat anélkül, hogy nehéz, viaszos érzetet hagyna. A gél formulával bővített összetevőknek köszönhetően a rúzs ragyogóvá és teltté varázsolja ajkaidat."


A rúzs nagyon pigmentált, elég egy, de maximum két húzás a teljes színmélység eléréséhez, ilyenkor nagyon fényes lesz a végeredmény, ha azonban picit kevesebbet viszünk fel akkor szaténos finisht is el lehet vele érni, nekem így tetszik a legjobban. Nettinél olvastam, hogy neki ez az árnyalat foltos lett, ahogy több réteget vitt fel belőle - én ilyet nem tapasztaltam, pedig emiatt kicsit félve kentem fel. Úgy látszik nem minden darab teljesen egyforma.



Az ilyen fényesebb textúrájú rúzsokról a gyártó mindig azt állítja, hogy hidratálnak. A legtöbb esetben ez azért túlzás, maximum nem szárítják tovább az ajkakat, de ennél a rúzsnál azt éreztem, hogy na, ez tényleg hidratál! Az állaga olyan, mint valami testesebb ajakápolónak és a rúzs lemosása után is puhák az ajkaim. Az illata elég erős, édes-gyümölcsös, nekem nagyon tetszik, de akit esetleg zavarna felvitel után már nem lehet érezni.

A rúzs gyenge pontja a tartóssága, bizony pár óránként nem árt újrakenni, szóval nem a legtartósabb darab, de az ilyen fényes, hidratáló rúzsoknál ezt talán nem is lehet elvárni.:)


Bal oldalon egy húzás, jobb oldalon két húzás látható.

Bevetésen a Royal Peony. :)

Összességében nekem tetszik ez a rúzs, nyárra szívesen kipróbálnék még egy természetes rózsaszín árnyalatot, ami majdhogynem megegyezik az ajkaim színével és csak úgy tükör nélkül is feldobhatnám bármikor. :)


Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezeket a rúzsokat?


2 megjegyzés: