LEZÁRVA - Teszteld a Garnier újdonságait!



A tesztelhető termékek:


Garnier Miracle Skin arckrém: “A Garnier Miracle Skin Cream 12 szabadalmat és 7 aktív hatóanyagot tartalmazó formulája segít felvenni a harcot az öregedés jelei ellen. Azonnal látható és hosszantartó hatást is gyakorol a bőrre. Az alkalmazkodó textúra ragyogóvá teszi a bőrt és enyhíti az öregedés látható jeleit. Megfiatalítja a bőrtónust, a bőr ragyogóbb, simább és egyenletesebb, selymesebb tapintásúnak érződik. 24 órán* át hidratál. Hosszútávon pedig az öregedés jelei láthatóan csökkennek: a kevésbé látható ráncokért és foltokért, a feszesebb bőrért. A bőr tónusa egységesebb és simább lesz. A koncentrált összetétel és a SPF 20 tartósan csökkentik és harcolnak a bőr öregedésének jelei ellen.”

Garnier Miracle Skin szemkörnyékápoló: "A szemkörnyékápoló alkalmazkodó textúrája a bőrrel érintkezve átalakul, és koncentrált fényt szabadít fel, amely optikailag korrigálja az öregedés jeleit a szemkörnyéken. Azonnal egységesíti és ragyogóvá teszi a bőrt. Tartósan látható eredményt ígér már 28 nap után - segít csökkenteni az öregedés jeleit, feszesít és segít regenerálni a bőrt a szemkörnyéken."

A jelentkezés feltételei:

  1. Like-old a Garnier Hungary Facebook oldalát itt.
  2. Like-old a blog Facebook oldalát itt.
  3. Vállalod, hogy a termékek kézhezvételétől számított 1 hónapon belül megírod nekem a tapasztalataid a termékekről egy rövid termékteszt keretében, melyet közzéteszek a blogon.
  4. Bár a krémek igazodnak a bőrszínhez, szerintem világos-közepes bőrre a legmegfelelőbbek, egy nagyon világos bőrhöz túl sötétek, úgyhogy most olyanok jelentkezését várom, akiknek nem annyira porcelánfehér a bőrük. :) 
A jelentkezés módja:
A bejegyzés alján hagyj egy kommentet az e-mail címeddel (hogy tudjalak értesíteni), illetve a névvel, ahogy like-oltad a Facebook oldalakat. 
A játék időtartama:
2015.03.25.-2015.04. 01. 23:59.


Update: A nyertes Turcsek Gabriella.

Sok sikert! :)


48 megjegyzés:

  1. Varga Éva néven követlek a Facebookon. E-mailom: wiiccaa@gmail.com
    Köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  2. Jandrasics Szandra néven követlek és az e-mail címem: jandrasics.szandra@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  3. Pernyész Dóri néven követem az oldalakat
    Emailem: dorottya.pernyesz@gmail.com
    Köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  4. Én is szeretném kipróbálni :-) És a nevem nagy Henriett, az E-mail címem pedig: nagyheni92x@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Szia!
    Viktórai Láposi néven követem a blogot, a Facebook-on Viktória Nagyné Láposi néven kedveltelek.
    laposi.viktoria.mfg@gmail.com a címem

    ReplyDelete
  6. Én is nagyon szívesen kipróbálnám, egy ideje már nézegetem a polcokon :)
    Fehér Éva néven követlek a Facebookon, e-mail címem: feherevi92@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  7. Szia!:) Nagyon szívesen tesztelném a termékeket, egyébként is imádom a Garnier termékeit (pl.:Micellás víz, BB krém, Miteszer elleni arclemosó stb). :D
    -A facebookon : Milei Noémi néven követem a Te, és a Garnier oldalát!
    -E-mail címem: mileinoemi@citromail.hu

    ReplyDelete
  8. Anikó Gelányi néven követlek :) email címem: ancsa.gelanyi@gmail.com
    Köszönjük szépen a lehetőséget ! :)

    ReplyDelete
  9. Szeretném kipróbálni.. :)
    Molnár Éva néven likeoltalak és a Garnier oldalt is. e-mailem: eveartdesign@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Szia,
    Noémi Bányai néven követem mindkét oldalt
    e-mail: crazy724@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!!

    ReplyDelete
  11. Pintér Eszter,szteinter@freemail.hu

    ReplyDelete
  12. Szia! Szegedi Csilla néven követlek. E-mail címem: bercssze@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Szia!
    Dóra Jankovics néven lájkoltam a Facebook oldalakat.
    E-mail címem: dorijankovics@gmail.com
    Előre is köszönöm a lehetőséget.

    ReplyDelete
  14. Szia! Moána Kátai néves követlek facebookon.
    e-mail: katai.moana@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Szia! Szűcs Noémi,E-mail címem:szucsnoi@freemail.hu Köszönöm a lehetőséget!:)

    ReplyDelete
  16. Szia! Kata Papp néven követlek facebookon.
    Email: pppkata.121@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Szia! Kovács Dóra néven vagyok Facebook-on, e-mail címem pedig k.doria09@gmail.com. Köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  18. Szia😃 Lázár Gina néven lájkoltalak facebookon és az email cimem: lazargina0@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  19. Szia! Köszönöm a lehetőséget.
    A Facebookon Csernainé Zsuzsi néven követlek.
    Email: szuzi9@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Molnár Lili
    luluska1 @gmail.com

    ReplyDelete
  21. Molnár Lili
    luluska1 @gmail.com

    ReplyDelete
  22. Flo Arkai
    florath1024@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Nagy Zita néven like-oltam a Facebook oldalakat, a címem: fairyfelicita5@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Kátai Zsófi
    zsofi.katai@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Kata E Vicze az email címem pedig delfi@citromail.hu

    ReplyDelete
  26. Szia,
    Használtam még régen a sima Garnier BB-t, az akkor nagyon szuper volt. Mostmár annyit fejlődtek a termékek, hogy már eszem árágban sem lennék azt levenni a polcról. Viszont kiváncsi vagyok ez az új mennyivel tud többet és mennyivel bőrbarátabb termék, mint a régi BB volt. Érdekel, mennyit fejlődött ez a kis termék.
    Szép napot!
    Patrícia Kutasi (ezen a nlvem like-oltam)
    patriciakutasi1206@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Kitti Karazsia kittyke91@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Bokor Boglárka néven likeoltam. és bokorbogi93@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  29. Szia!
    Duda Ivett-ként lájkoltam, mail:sunshine565@gmail.com
    köszi a lehetőséget!:)

    ReplyDelete
  30. Sziaa:) Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Petra Toldi néven követem mindkét oldalt:)
    email: tpetra1997@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Szia! :)

    Turcsek Gabriella néven követem a Garnier oldalát;
    Turcsek Gabriella néven követem a Facebook oldalad;

    email címem.:
    gabriella.turcsek@gmail.com

    Nagyon köszönöm a lehetőséget,
    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu

    ReplyDelete
  32. Szia :)
    Kis Virág
    virag114@freemail.hu

    ReplyDelete
  33. Szia!
    Németh Anna (Anna Németh-ként lájkoltalak)
    nemethanna1@citromail.hu

    Köszönöm a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  34. Szia! :)
    Babucs Nikolett néven követlek az email címem pedig: babucsniki@freemail.hu

    ReplyDelete
  35. Szia!

    Czellár Petra néven követem az oldalakat.
    E-mail: petravilaga@gmail.com

    Köszi!

    ReplyDelete
  36. Köszi a lehetőséget! :)
    Ágnes Váczi néven like-oltam az oldalakat, e-mail: niceties.in.my.life@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Szia!

    Viktória Varga névvel követem az oldalakat.
    email: wictoria0@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget!

    (Bocsánat, ha kétszer küldtem el a jelentkezésem, csak az előzőt frissítés után nem találtam sehol.)

    ReplyDelete
  38. Szia! Tóth Csilla neven lajkoltam a facebook oldalakat:) email: csilla.noemi88@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Kedves Fru!

    Örülök, hogy részt vehetek ezen a "sorsoláson".
    A Facebook-on Nóra Csörögi néven követem az oldalakat, az e-mail címem pedig: noracsorogi@gmail. com
    további sok sikert a blogodhoz!

    puszi: Nóra. xx

    ReplyDelete
  40. Szia!
    hullarreka@gmail.com
    Solnayné Mackó Réka a facebookon a felhasznalom :)

    ReplyDelete
  41. Szia!
    Nagyon szívesen tesztelném az arckrémet és a szemkörnyékápolót.
    A facebookon Zsófia Kostyó-Pajer néven követlek, e-mail címem pedig: pajerzsofi@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Szia!
    Dorci Czibere néven likeoltam mindkét oldalt facen :)
    Nagyon szívesen tesztelném mindkettőt, bár a szívemhez a szemkörnyékápolók közelebb állnak. Minden apróságot észreveszek a szemem körül, legyen az pozitív vagy negatív :)
    A 3. héten már szoktam látni egy krém hatását.
    Köszönöm a lehetőséget!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. az elérhetőségem: doczy_100@citromail.hu

      Delete
  43. Szia Bettina Nagy néven lájkoltam a blogodat és az email címem pedig bettucicc4@gmail.com :) köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  44. Szia. Dániel Sütiszéle Vivien néven lájkoltam az oldalakat. Az e-mail címem: bebko22@gmail.com
    Örülnék a lehetőségnek. :)

    ReplyDelete
  45. Mirjana Kaplan néven likeoltam az oldalt. kaplanmira@gmail.com Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  46. Fruzsina Juhaszkent likoeltam az oldalakat fruzsi35@gmail.com az email cimem :)

    ReplyDelete
  47. Szia!:)

    Szabó Renátaként likeoltalak facebook-on. Címem: reni9206@vipmail.hu :)

    ReplyDelete