NOTD - Snow Dust


Megfogadtam, hogy (idén) nem veszek már több homokhatású lakkot, de amikor megláttam a Lovely új kollekcióját a Rossmannban, nem tudtam ellenállni ennek a gyönyörűségnek. Ezenkívül még kapható arany és fehér színekben is, a fehéret még muszáj levadásznom - Ha esetleg láttátok valahol Budapest-en, írjátok meg kommentben! :) A körmömön 2 vékony rétegben van, így az igazi a fedése, és hipergyorsan száradt, imádom!







Hogy tetszik? Vettetek már valamit ebből a kollekcióból?



22 megjegyzés:

  1. Én is szemezem ezekkel a lakkokkal :) Ez is nagyon szép, megnézem hátha nálunk van fehér. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia :) No ma megnéztem, de sajnos az ezüst sand lakkból volt már csak és abból is két darab. Az egyiket én kaptam meg. Attól függetlenül ha más Rossmannba tévedek és látok megveszem aztán a többit e-mailben megbeszéljük

      Delete
    2. szia! :) hú, de aranyos vagy, köszönöm szépen!:) hogy tetszik az ezüst? Kellemes ünnepeket!:)

      Delete
  2. Épp ma szereztem be az aranyat :)) (de az ezüst sem marad sokáig ott úgy érzem...:D)

    ReplyDelete
  3. Óóóóóó, de gyönyörű! Ha az arany igazi arany árnyalat, akkor mindenképpen az enyém lesz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem az arany túl sárgásnak tűnt, ezért nem vettem meg :(

      Delete
  4. Nagyon szép pont ma vettem meg! és a fehéret is meg kell vennem :)

    ReplyDelete
  5. Szia, ma a Köki terminálban láttam. Rossmann-ban. Álomszépek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, köszi, de az nekem elég messze van! Előbb megnézem a belvárosban:)

      Delete
  6. Nagyon tetszik. :D Kár hogy még nem jött velem szembe... bár akkor másnak nem is hagytam volna.... :P :D

    ReplyDelete
  7. Legutóbbi drogériás körutamon láttam ezt a lakkot, de nem is gondoltam volna hogy ilyen szép felkenve. Szerintem visszamegyek érte!! :)

    ReplyDelete