NYEREMÉNYJÁTÉK - Nyerj egy kötött pulcsit!


Sziasztok, itt is vagyok a Facebook-on beígért nyereményjátékkal. Most az Oasap webshop ajánlott fel egy kötött pulcsit a nyertesnek, amennyiben elérjük a 40 jelentkezőt a játékra. Mindössze annyit kell tennetek, hogy itt komment-ben megírjátok, hogy milyen e-mail címmel regisztráltatok az Oasap weboldalán! Más feltétel most nincs, de megköszönöm ha esetleg megosztjátok a játékot. :) A játék 8 napig fog tartani, a nyertes e-mailben értesítem és a Facebook oldalon is kihirdetem. 


http://www.oasap.com/


És a nyetes ezek közül a pulcsik közül választhat egyet: (a linkekre kattintva megnézhetitek, hogy milyen színekben elérhetőek)

1. Virágos "cropped" pulóver

2. Kötött oversize pulcsi

3. Nagy flitteres pulcsi

4. Klasszikus "cable kit" pulcsi

5. Denevérújjú pöttyös pulcsi


Sok sikert!


42 megjegyzés:

  1. Köszi a lehetőséget!
    Ezzel az e-mail címmel regiztem Oasap-ra: asuke@freemail.hu

    ReplyDelete
  2. szofia.hajdu@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget! :))

    ReplyDelete
  3. Szia:)
    e-mail cím amivel regisztráltam Oasap-ra: dorinaziaa973@gmail.com

    ReplyDelete
  4. szegedianett94@freemail.hu
    Ezzel az e-mail címmel regisztráltam! :)

    ReplyDelete
  5. Köszi a játékot!:)
    kata.szenftner@citromail.hu e-mail címmel regisztráltam az Oasap-ra!:)

    ReplyDelete
  6. Szia!
    enci97@vipmail.hu
    Köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  7. Szia:)
    betti1222@freemail.hu
    Köszi a játèkot!:)

    ReplyDelete
  8. Szia :) Köszi a játékot :)
    pszichodramahercegno@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Szuper lehetőség! :)
    korannori@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Szia :) köszi a lehetőséget! :)
    csinga98@gmail.com

    ReplyDelete
  11. köszi a lehetőséget ^^
    panka.toro@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Szia! Klassz nyeremény! :) <3 gosireka1@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Hali, hiper-szuper ez a játék, köszii! :) Ezzel az e-mail címmel regisztráltam: lynnadreams@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Köszi a játékot! :)
    szaffy@msn.com

    ReplyDelete
  15. Köszi a lehetőséget!
    torteij88@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Köszi a lehetőséget!
    e-mail címem: csilla882@freemail.hu

    ReplyDelete
  17. Köszönjük a játékot! :)
    Az e-mail cím, amivel regisztráltam : toth.fruzsina0620@freemail.hu

    ReplyDelete
  18. Az email cím amivel regisztráltam: roni2000@citromail.hu
    Köszönöm a lehetőséget!:)

    ReplyDelete
  19. ezzel regisztráltam: rekab818@gmail.com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Ezzel az e-mail címmel regisztráltam: dius9806@gmail.com
    Köszi a lehetőséget :)

    ReplyDelete
  22. Ezzel az e-mail címmel regisztráltam: bdeszti93@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Szia! Köszönet a játékért!
    klaramail@vipmail.hu

    ReplyDelete
  24. Köszi a lehetőséget! bokorbogi93@gmail.com címen vagyok regisztrálva. :D

    ReplyDelete
  25. agnes.kodmon@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  26. Szia.
    Ezzel a címmel regisztráltam: mossy@citromail.hu
    Köszönöm.

    ReplyDelete
  27. Szia!
    banosann@gmail.com emaillel regisztráltam.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  28. Hello! Köszi a játékot! :)
    Email cimem: kkrisztina86@freemail.hu

    ReplyDelete
  29. Szia! Barátnőm nagyon örülne neki :)
    vass.gabor.sandor@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Köszi a lehetőséget:)
    e-mail címem amivel regisztráltam : romanlili123@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Köszönjük!!:))
    Ezzel az email címmel regisztráltam-> ruhamaniablog@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Köszi a játékot! :)
    Ezzel az e-mail címmel regisztráltam: niki765@freemail.hu

    ReplyDelete
  33. Szia,
    köszi a lehetőséget!
    crazy724@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Szia.:))
    Köszi a lehetőséget.! *--* :))
    followzita@citromail.hu

    ReplyDelete
  35. Köszi a lehetőséget! :)
    mnikcso94@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Szia Fruzsi!
    porcukorborso@gmail.com

    köszönöm!!!*

    ReplyDelete
  37. De jóó :) Éppen pulcsivadászatban vagyok :D
    kriszti.takacs.07@gmail.com

    ReplyDelete
  38. nemeth.szelina@gmail.com koszi:)

    ReplyDelete