(Lezárva) Nyereményjáték - Nyerj karácsonyi pulcsit!

 Az Oasap webáruház ismét felajánlott az olvasóimnak egy pulóvert, most 3 fajta közül választhattok, de ezek több színben is elérhetőek. :)







A jelentkezés feltétele:
A jelentkezéshez mindössze annyit kell tennetek, hogy regisztráltok az Oasap honlapján és itt a poszt alatt kommentben megírjátok, hogy ezt milyen e-mail címmel tettétek.

Plusz esélyek szerezhetők:
1. Like-old a blog Facebook oldalát ITT. (+1 esély)
2. Kövesd az oasap-ot valamelyik csatornán: Instagram, Facebook, Twitter, Lookbook, Pinterest. (+1 esély)

A választható nyeremények:
1. Kötött pulcsi
2. Szürke-fehér oversize pulcsi
3. V-nyakú pulcsi

 Nekem ez a szürke-fehér oversize pulcsi a kedvencem. :)


További részletek:
A játék ma (2014.12.15.-én) kezdődik és 2014.12.25.-ig tart. A nyereményt akkor tudom kisorsolni, ha minimum 50 jelentkező összegyűlik, úgyhogy megosztásoknak nagyon örülök. (Ezt a képet tudjátok megosztani. ) A nyereményt az Oasap fogja postázni a nyertesnek, és mivel bárhova elküldik, nem kell magyarországi lakcím a jelentkezéshez. :)


Sok sikert!

Update: A nyertes bokorbogi93. :)


52 megjegyzés:

  1. Szia!
    vajdakitti1999@gmail.com cimen regisztrailtam oasapra. Kitti Vajda néven likeoltam mindket oldalt facebooko. Koszonom a lehetoseget!:)

    ReplyDelete
  2. Szia :)

    dalma.lippai@gmail.com e-mail címmel regisztráltam. Dalma Lippai néven likeoltam mind 2 facebook oldalt.

    Boldog Békés Karácsonyt! :)

    ReplyDelete
  3. Szia!

    regisztrált email: baugie72@gmail.com;
    Facebook: Feketéné Lehoczki Zsuzsa; Twiter: Lehoczki Zsuzsa

    Köszönöm :)

    ReplyDelete
  4. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    snoopy0820@freemail.hu címmel regisztráltam.
    vidamgabica néven lájkoltam az Oasapot Instagramon, illetve Turcsek Gabriella néven facebookon.

    Köszönöm a lehetőséget,
    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu

    ReplyDelete
  5. szia!
    molnar.alexandra4@gmail.com címmel vagyok regisztrálva az oasapon, téged és őket is lájkollak facebookon Molnár Alexandra néven.
    Köszi a játékot, kellemes ünnepet *-*

    ReplyDelete
  6. Hali!:)
    szofia.hajdu néven regisztráltam,Fbon Hajdu Zsófi néven követem őket és téged is! Köszi a lehetőséget és nagyon boldog karácsonyt!! :)

    ReplyDelete
  7. szia!
    romanlili123@gmail.com e-mail címmel regisztráltam, a blogot is és az oasap-et is lájkoltam ,követem:)

    ReplyDelete
  8. reginareka@gmail.com
    Regina Barabás néven likeoltam a két facebookot!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. mememe2002@indamail.hu
    Mind a ketto facebook oldalt likeoltam. (Emese Malácsik néven)
    (Kotott pulcsi *------* ahhwrr)

    ReplyDelete
  11. szia! köszi a lehetőséget!
    osap: torteij88@gmail.com
    blog követve facebookon Judit Törtei. néven.
    osap instagram: szoszi805, facebook osap: Judit Törtei. néven

    ReplyDelete
  12. Szia! Köszi a lehetőséget!
    E-mail: bokorbogi93@gmail.com
    Instan: bokorbogi93
    Fb-on: Bokor Boglárka
    És a kötött pulcsit szeretném.

    ReplyDelete
  13. E-mail: musta.lilja.90@gmail.com (: szürke-fehér oversize *.*

    ReplyDelete
  14. Szia!
    E-mail: l.viktoria77@freemail.hu
    Blogodat Viktória Láposi néven követem,
    Facebook-on Viktória Nagyné Láposi néven kedvellek és az oasapot is.
    A szürke-fehér oversize pulcsit szeretném!
    Köszi!

    ReplyDelete
  15. Szia,
    email: crazy724@gmail.com
    Noémi Bányai néven lájkoltam mindkét fb oldalt
    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  16. Szia!
    Email: kkrisztina86@freemail.hu
    Facebookon követem az oldalakat: Kertész Krisztina

    ReplyDelete
  17. tiahful@gmail.com Facebook: Tia Hajnal Insta: tiiuss

    ReplyDelete
  18. Szia!

    porcukorborso@gmail.com

    FB: Szabina Luzics

    köszönöm! :)

    ReplyDelete
  19. Szia! Szeretnék jelentkezni! csilla882@freemail.hu email címmel regisztráltam az Oasap oldalán, őket facebookon is követem Tóth Csilla néven, a blogod is szintén, Tóth Csilla néven :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  20. Szia!:))
    ruhamaniablog@gmail.com email címen regisztráltam, és Bianka Csendes néven lájkoltam az fb oldlaad!:)) Köszönjük a lehetőséget!:) xx

    ReplyDelete
  21. Szia!
    lillci93@gmail.com e-mail címmel regisztráltam, facebookon likeoltam a blogot ugyanezen a néven és @me_lilla profillal követem az oasap instagram csatornáját :)

    ReplyDelete
  22. Szia!
    Kitti Lakatos neven likeoltam a blog facebook oldalat es az Oasap oldalat. lakatoskitti97@gmail.com cimmel regisztraltam az Oasap oldalan. :)))

    ReplyDelete
  23. Az e-mail címem, amivel regisztráltam: toth.fruzsina0620@freemail.hu
    Tóth Fruzsina néven lájkoltam az oldalt.

    ReplyDelete
  24. Szia :) sz.e013@gmail.com címmel vagyok regisztrálva az oasap.com-on
    Fb.: Eszter Szabó
    Insta: eszter_sz
    Kellemes ünnepeket! :) 🎄🎁👼

    ReplyDelete
  25. szabogreta86@gmail.com
    Instagram:szabogeta86

    ReplyDelete
  26. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Az Oasap honlapján n.regina59@gmail.com e-mail címmel regisztráltam.
    A blog és az Oasap Facebook oldalát is Regina Nagy néven like-oltam.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  27. l.clavel@azet.sk címmel regisztráltam
    Szegfű Laura néven likeoltam a blog oldalát és az Oasapot is :)

    ReplyDelete
  28. szia! köszi a lehetőséget!
    osap: evil.she.devil.7@gmail.com
    blog követve facebookon Eszer Sari néven
    facebook osap: Eszter Sari néven

    ReplyDelete
  29. Szia! cini88@freemail.hu címmel regisztráltam és facebookon mindkét oldalt követem :)

    ReplyDelete
  30. Szia!

    Az Oasap honlapján fairyfelicita5@gmail.com e-mail címmel regisztráltam.
    Like-oltam a blog Facebook oldalát (Nagy Zita néven)
    Követem az Oasapot Instagramon, Facebookon.

    Köszönöm!

    ReplyDelete
  31. Szia!
    rozsarenata999@gmail.com e-mail címmel regisztráltam :)
    +1: facebook: Rózsa Renáta
    +1 instagram: rozsarenata999
    puszi:Reni

    ReplyDelete
  32. Szia!
    Először is köszi a játékot! :)
    rencsussz@yahoo.com e-mail címmel regisztráltam
    Like-oltam a blogod Facebook oldalát Nagy Renáta néven
    Követem az Oasapot Instagramon (ladyvoldi) és a Facebookon (Nagy Renáta)

    ReplyDelete
  33. Szia :)
    niki765@freemail.hu
    Twitteren Niki2Niki néven követem az oldalt.

    ReplyDelete
  34. Köszi a lehetőséget :)
    E-mail: rio.00@hotmail.com
    Mindkét oldalt Rio Blake néven követem Facebook-on.

    ReplyDelete
  35. Szia:)
    kriszti.kollar99@gmail.com
    Mindkét oldalt Kriszti Kollár néven követem Facebook-on.

    ReplyDelete
  36. Szia !
    suram@gmail.hu címmel regisztráltam a honlapra. A Facebookon mindkét oldalt Mária Surányi néven követem. Köszi a lehetőséget.

    ReplyDelete
  37. Szia! Gabriella Gősi néven lajkoltam mindkét fb oldalt! gabus1217_8@hotmail.com címmel regisztráltam az Oasap oldalan! Kellemes Ünnepeket!

    ReplyDelete
  38. Szia! :)
    cclaudiaa.23@gmail.hu címen regisztráltam.
    facebookon: Claudia Marton néven követem és like-oltam z oldalt.
    pinteresten: Claudia Marton néven követem az oldalt.
    twitteren: @claucii felhasználóval követem.
    instagramon: ___claudia felhasználóvl követem.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. facebookon mindkettő oldalt Claudia Marton néven követem. :)

      Delete
  39. szia!
    gyongyos939@gmail.com cimmel regisztraltam
    Facebook: Végh Gyöngyös
    szurke feher oversize ☺ *-*

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  42. Szia!
    vdozmati@gmail.com címmel regisztráltam az oldalra és Vanda Dozmati néven likeoltam minkét facebook oldalt!

    ReplyDelete
  43. Szia,
    patriciakutasi1206@gmail.com címmel regisztráltam
    Patrícia Kutasi néven kötvetlek téged és az Oasap-ot FAcebookon.

    ReplyDelete
  44. Szia! Az oasap oldalán kerteszrenata86@freemail.hu cimmel regisztráltam.

    ReplyDelete
  45. Minden kész! :)
    bognar.nikolett91@gmail.com

    ReplyDelete
  46. f.judit@citromail.hu
    Fónyad Judit

    ReplyDelete