Etude House - Princess Etoinette rúzs

A mai teszt alanya nem más, mint ez a gyönyörű csomagolású Etude House rúzs a Princess Etoinette kollekcióból. Szerintem nem lepődtök meg, ha azt mondom, hogy elsősorban a csomagolása miatt rendeltem meg, de a belsejében sem kellett csalódnom. :)



 Már a doboza is nagyon finom és igényes, minden oldalát más-más minta díszíti. A benne található rúzs is gyönyörű és elegáns a babarózsaszín-arany színvilágával. A csomagolás vastagabb, mint egy átlagos rúzs, így nálam nem fér bele sajnos a rúzstartómba, de annyi baj legyen. Külön kedvencem a tetején található arany díszítés.



És akkor most magáról a rúzsról is néhány szó: én a PBE001-es árnyalatot rendeltem (fantázianevük úgy tudom nincs, de javítsatok ki ha tévednék!), ez egy világos, barackos nude szín. Nincs teljes fedése, inkább amolyan fényes, színezett ajakápolós feeling-je van, de azért elég jó színt ad. Mivel fényes, ezért nem a legtartósabb rúzs, ami a birtokomban van, de a kopás a színéből adódóan egyáltalán nem feltűnő. Én úgy szoktam tartósabbá tenni, hogy egy hasonló színű ajakceruzával (Catrice - Lost in the Rose Wood) kiszínezem az egész számat, és arra kenem a rúzst. Én eBay-en rendeltem, kb. 2500 Ft. volt és 10 nap alatt ért ide. Itt tudjátok megnézni.




És végül így mutat élesben:



Mostanában egyre jobban tetszenek a nude árnyalatok, főleg napközben szoktam használni ezeket, mert nem kell annyira nézegetni, hogy nem kenődött-e el, vagy nem lett-e rúzsos a fogam, így sokkal kényelmesebb viselet.

Hogy tetszik ez a rúzs? Ti a nude vagy az élénk rúzsokat szeretitek jobban?




9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van! :)

    Nyereményjáték van nálam, ha gondolod nézz be:
    http://stylelounge.me/karacsonyi-nyeremenyjatek/

    ReplyDelete
  2. Gyönyörű és nagyon jól áll neked ez a szín! :)

    ReplyDelete
  3. De szép a csomagolása! A szín pedig nagyon jól áll :-)

    ReplyDelete
  4. Gyönyörű a csomija még mindig, illetve a színe is nagyon tetszetős! Jól áll! :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon aranyos a csomagolása, olyan hercegnős :D és nagyon szép színe is van ! :))

    ReplyDelete
  6. Gyönyörű a színe, és a csomagolása is! :)

    ReplyDelete
  7. Láttam már róla swatchokat, de így még jobban tetszik! Egyre jobban úgy érzem, hogy el fogok csábulni :D

    ReplyDelete