Márciusi kedvencek


Megint eltelt egy hónap és én megint itt vagyok a legtöbbet használt kedvenceimmel. Ez volt az első olyan hónap az évben, amikor kicsit végre jobb idő volt, így előkerültek a tavasziasabb színek. Ezenkívül most sminkeken kívül néhány kiegészítőt is mutatok, úgyhogy vágjunk is bele!


 

Az elmúlt hónap legjobb vétele egyértelműen a MAC Cinderella palettája volt. 5 ikonikus árnyalatot, plusz egy limitáltat tartalmaz. Az állandó árnyalatok miatt inkább olyanoknak kedvez, akik még csak ismerkednek a MAC szemhéjpúderekkel, én például régóta szemeztem a Satin Taupe-pal és a Quarry-val is, a palettában pedig mindkettő megtalálható (középső sor.) A minőség cso-dá-la-tos, a MAC szemhéjpúderek minősége a legjobb, amivel eddig találkoztam. Múlt héten egyébként megnéztem a filmet is, de nekem kicsit csalódás volt, bár a sztori ugye adott volt, így azon nem nagyon lehetett változtatni. Ti láttátok? Hogy tetszett?

Szempillaspirálból a L'oreal Miss Manga Punky és a Maybelline Lash Sensational kombót használtam legtöbbször. Először a Maybelline-nel spirálozok, ezzel ívet és hosszat adok a pilláknak, majd száradás után átmegyek rajtuk a Miss Manga-val, ami volument ad nekik. A Miss Manga egyébként önmagában is nagyon jó, nem csak a reklámban látott összeragadt pillákat lehet vele elérni, hanem szépen szétválasztottakat is, bár picit ügyeskedni kell vele.
 

Előkerültek a tavaszi árnyalatok a rúzsoknál, a MAC Relentlessly Red-et még februárban kaptam a szülinapomra, de most jött el az ideje igazán. Matt rúzshoz képest krémes állagú, és kevésbé szárít mint pl. a RiRi Woo. Az új Rouge Coco Chanel rúzsok közül ez a virágos rózsaszínt kaptam kipróbálásra, ami Edith névre hallgat. A minősége ennek is nagyon szuper, a Tom Ford és az Estée Lauder Pure Color Envy rúzsok textúráját jutatták eszembe. Teszt hamarosan érkezik róla. A jobb oldali Isadora rúzst egy barátnőmtől örököltem, Deco Rose az árnyalat neve. Igazi univerzális szín, az év minden hónapjában el tudom képzelni a viselését. Habár matt finisht ígér, mégis nagyon krémes az állaga így kontúrceruzát nem árt mellé használni. A fenti képről lemaradt (de az első képen látszik) az Astor matt rúzsceruzája Elegant Nude árnyalatban. Ő csak májusban kerül a polcokra - egy pink és egy sötétlila társaságában -, érdemes lesz lecsekkolni, mert gyönyörű színe van és még hidratálja is ajakakat.

A Look Fantastic beauty box-ban volt ez a mini Caudalie szérum, ami C-vitamint, E-vitamint és antioxidánsokat is tartalmaz. Esténként szoktam használni, és másnap pihe-puha bőrrel ébredek. A C-vitamin pedig mintha a pigmentfoltjaimat is kezdené világosítani, de a vésgő eredményhez még idő kell neki.

Parfümökről ritkán esik szó a blogon, megvannak a jól bevált kedvenceim, de az utóbbi időben elkezdtem kísérletezgetni. Ezt az Yves Rocher parfümöt egy féláras kuponnal szereztem be (3000 Ft./100 ml.), igazi impulzusvásárlás volt, megszagoltam és már tettem is a kosaramba. Tökéletes tavaszi illat annak, aki szereti a rózsaillatot. Tartóssága nem a legjobb, de ennyi pénzért nem is lehet elvárni, hogy egész nap tartson. 

Az egyik kedvenc kiegészítőm ebben a hónapban a Daniel Wellington Classic Southampton Lady órám volt rosegold színben. Hamarosan egy teljes bejegyzést is szenetelek neki, ahol közelebbről is megmutatom.

Balról jobbra: Isadora, Chanel, MAC, Astor

Nektek mik voltak a kedvenceitek márciusban?


6 megjegyzés:

  1. Ez a Cinderella paletta egyszerűen gyönyörű :)

    ReplyDelete
  2. I just want to say thank you for sharing this post, because it's really amazing!
    And I already can't wait for the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete
  3. szia, a relentlessy red-del nincs sminked? gondolkzom rajta én is, de a boltban túl pinkes :( köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia, nincs róla kép. :( De a boltban nyugodtan felteheted magadnak és úgy látszik a legjobban, hogy milyen. :)

      Delete