NOTD - Mermaid

Ehhez a manikűrhöz a Perfect Nails Gél lakk 82-es árnyalatát használtam, ami már egy rétegben is gönyörűen fed. (A körmeimen is 1 rétegben látható.) Az állaga elég híg, így gyorsan kell vele dolgozni, én minden körmömet rögtön beteszem a lámpa alá pár másodpercre, hogy ne legyen ideje elfolyni. (Persze utána még egyszerre is lámpázom őket pár percig.) Ez az szín engem a sellőkre emlékeztet és szerintem mind a 4 évszakban megállja a helyét, nagyon szeretem. 2 hetet simán kibír a körmeimen, én a lenövés miatt szoktam csak lereszelni. 






Hogy tetszik nektek ez a szín? Szoktatok gél lakkokat használni?


7 megjegyzés:

  1. nagyon szép. :)
    nekem egyszer volt géllakkom, de teljesen tönkretette a körmeim, úgyhogy soha többé!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi!:)
      Nekem állandóan van a körmömön legalább 1 átlátszó gél réteg, mert nélküle 1 nap alatt lepattognak a lakkok :/

      Delete
    2. Picit helyesbítenék. Nem a gél lakk a hibás, hanem a körmös, aki szétreszelte a körmöd.

      Delete
  2. Gyönyörű színe van. :) Nekem elsőre inkább a pávatoll ugrott be róla, de sellősnek is leírható. :)

    ReplyDelete