Haul - Glamour-napok


Így visszanézve a Glamour-napi kívánságlistámon, hát nem sok tételt sikerült kipipálni róla, viszont így se vettem olyan dolgokat, amikre nincs szükségem. Én szombat este mentem a Müllerbe és a H&M-be, ahol szinte már nem is volt tömeg, úgyhogy szerintem legközelebb is ilyenkor fogok. Az F&F-ben pénteken voltam, ott kicsit többen voltak, de még az sem volt vészes. Az egyetlen negatív élményem a Bioderma-val kapcsolatos: azt tudtam, hogy a kupon nem érvényes a csomagokra, ez eddig oké, de hogy a termékek közül kb. semmit nem forgalmaznak idén önmagukban, az elég rosszul érintett. Fényvédőt szerettem volna arcra és testre, ezekhez pedig mindhez hozzá volt csapva vagy egy napozás utáni testápoló vagy egy púder/micellás víz, és külön nem is volt kapható. Végül megvettem a csomagokat kupon nélkül, de nem igazán volt szükségem plusz egy testápolóra vagy lemosóra, a kedvezménynek jobban örültem volna. Na de nézzük, hogy miket vettem! :)


Az első állomásom a gyógyszertár volt, itt megvettem a fent említett termékeket. Ezt a fényvédőt már használtam korábban és nagyon bevált, úgyhogy újravettem és remélem a bronzolaj is hasonlóan jól fog teljesíteni.


A Dm-ben végül a Max Factor Clump Defy spirált vettem újra, mert nekem nagyon bevált. Az Alverde korrektort is használtam már és szerintem szuper, belőle is kellett az utánpótlás.


És a sminkeknek el is jutottunk a végére, tényleg csak a legszükségesebbeket vettem: a Catrice szemöldökzseléjét imádom, de már nagyon szárad kifele, és az essence tussal is ez a helyzet. Az egyetlen olyan darab, amit nem tudtam otthagyni az az Estée Lauder Pure Color Envy rúzsai közül a Defiant Coral volt. Szerelem volt első látásra, és a minősége! Mióta megvettem itthon is ebben vagyok, imádom!:)

Ruhákat és kiegészítőket nem nagyon tudok fotózni, szerintem vállfán nem mutatnak sehogy, úgyhogy inkább beszúrom a honlapról a képeket, ahol találtam.


Az F&F-ben megvettem a kinézett sarut és ezt az álomszép púderrózsaszín táskát. Már most látom, hogy nagyon kényes a színe és az anyaga, úgyhogy csak különleges alkalmakra fogom viselni.


És az utolsó állomásom a H&M volt, itt persze a fele sem volt a honlapon kinézett dolgoknak, de azért találtam helyettük mást. Ezt a két virágos hajgumit már régóta nézegettem, nyárra jópofa lesz, a napszemüveget pedig az F&F-ben kinézett helyett vettem, az élőben szörnyen giccses volt.


Ezt a felsőt nem találtam a honlapon, úgyhogy lefotóztam, nem lett túl szép a kép, de nézzétek el nekem. Nyáron bikini felé vagy esetleg magasderekú szoknyához gondoltam, bár lehet ahhoz nem merem majd felvenni. :)

Ezt a nyáriruhát is a H&M-ben találtam, egyből megtetszett a fodros-féloldalas vállmegoldás, és a hossza is pont jó. Plusz a H&M-ben még fürdőruhát is találtam, mégpedig első próbára, ami nálam nagyon szó, úgyhogy nagyon megörültem. Most szerintem egy jódarabig nem veszek semmit és leállítom magam a vásárlásról. Remélem sikerül. :)


Ti miket vettetek a hétvégén? Volt valamilyen negatív tapasztalatotok? 


15 megjegyzés:

  1. Tetszenek amiket vettél, és nem is lett béna a kép arról a cuki virágmintás felsőről. Nekem is nagyon tetszenek ezek a crop top-ok, de szintén azért nem vettem egyet sem, mert valószínű nem merném hordani még nyáron sem.
    Én ezeket vettem: http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2014/04/haul-glamour-napok-szerzemenyei.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Örülök, hogy tetszenek. Hát igen, én is inkább a vízparton tudom magamon elképzelni vagy egy egzotikus nyaraláson.:D Nagyon jókat vettél, a Maybelline BB-t nagyon szeretem!

      Delete
  2. A szemöldökzselét én is nagyon szeretem, már a másodikat fogyasztom belőle, és ez nagy szó, mert sminket szinte soha nem veszek újra. A rúzs biztosan csodásan áll, nagyon-nagyon szép színt választottál, igaz, szerintem tényleg minden árnyalata jól állna neked. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én se szoktam sok terméket újravenni, de ez tényleg szuper. Köszönöm szépen!:) puszi

      Delete
  3. Én a szemöldökformázó készletét vettem meg a Catrice-nek, egy f&f táskát és szerencsére sikerült a legszükségesebbet is beszerezni, egy átmeneti kabátot.
    Negatív élményem személy szerint idén nem volt, de az azért "érdekes" hogy erre a hétvégére valahogy mindig minden drágább lesz, mint általában. Például a CT, vagy a táska amit végül csak el hoztam :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melyik táskát vetted az F&F-ben? És drágább volt, mint máskor (vagy a honlapon)? Én ilyet még nem tapasztaltam, de biztos kiakadnék.

      Delete
  4. Hasonló virágos ruhám van szabásban, csak rövidebb és az egyik vállánál tényleg nincs semmilyen pánt. :)

    ReplyDelete
  5. Nálam szerintem holnap lesz majd poszt, bár nem sok mindent vettem :) az utolsó ruci meg az F&F-es cuccok tetszenek legjobban :)

    ReplyDelete
  6. Jó dolgokat vettél. Az egyetlen negatívum az volt,hogy a Rossmannban nem fogadták el a 25%-os dekorkozmetikumokra vonatkozó kupont. :( Egyébként, ha kíváncsi vagy itt meg tudod nézni nekem miket sikerült beszerezni: http://mimiseverydaylife.blogspot.com/2014/04/glamour-napi-szerzemenyek.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt nem értem, de hát a körömlakk is dekorkozmetikum..Nem túl fair húzás:/

      Delete
  7. Jó kis cuccokat szereztél, a szandál tetszik legjobban!
    Negatív tapasztalatom a dm-mel volt, kettőben is jártam és a MAybelline állványok tragikus állapotban voltak. Nem hiszem, hogy a Glamour-napok miatt voltak úgy leélve, az egyik dm pl. nagyon nem frekventált, amikor én voltam péntek du., alig lézengtek páran, de rúzsokból alig volt elérhető szín, mondom jólvan, akkor szerzek egy körömlakkot, de azok meg úgy néztek ki, mintha három éve ott lennének, úgyhogy átmentem egy másik dm-be, de ott is ugyanez volt a helyzet.
    Amúgy a Rossmannban nagyszerűen bevásároltam sminkcuccból, ruhaboltoknak, bevásárlóközpontoknak ilyenkor a közelébe nem megyek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én a dm-ben most az akciós polcán tapasztaltam, hogy úgy vannak odahányva egymásra a sminkcuccok, plusz a feléből kiesett már valami.:/

      Delete
  8. Az Alverdes korrektor a kedvencem, nekem a Catrice nem jött be, a legvilágosabb is túl sötét. A saru nagyon szép, kuponokon kívül én is vásároltam :) Szerintem ez volt az első és az utolsó Glamour napozásom, de ha valami változik, vagy nagyon-nagyon megtetszik, akkor talán még bevállalom..

    ReplyDelete