NOTD - Roll in the grass


Néhány napja készítettem ezt a színes francia manikűrt és a blogon is meg akartam mutatni nektek, mert szerintem nem volt a blogon még ilyen egyszerre visszafogott és vidám manikűr. :) A lakkozáshoz az Avon Gel Finish lakkok Creme Brulee árnyalatát használtam alapként, ebből 2 réteg kellett, de 3 réteget is elviselt volna. A száradási ideje gyors volt, de csak pár óra múlva tettem rá a francia sablonokat, mert azok hajlamosak belerondítani a még friss lakkozásba. A körömvégekre a Rimmel Rita Ora lakkok közül a Roll In The Grass árnyalatot használtam, ami egy élénk mentaszín - belőle elég volt már egy réteg is. Végül a Miss Sporty Turbo Dry gyorszárító fedőlakkot használtam, hogy egybemossam a két réteget, de picit buborékossá tette a lakkozást.






Szerintem nagyon jópofák ezek a színes körömvégek, amikkel fel lehet dobni egy nude lakkozást, úgyhogy biztos kipróbálom még más színekkel is a nyár folyamán. :)

Hogy tetszik nektek a manikűr?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! :) Csodás ez a Rimmel lakk. Azt hiszem ezt is meg kell vennem. :D

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép és vidám lett :)

    ReplyDelete