Haul - Iparfüméria rendelés


Rég volt már szerzeményes bejegyzés a blogon, úgyhogy gondoltam megmutatom a legutóbbi Iparfüméria rendelésem. Lesz itt szó sminkről, hajápolási termékről és parfümről is, úgyhogy ha érdekel, hogy miket rendeltem akkor olvass tovább! :)


A Maybelline Baby Skin primerét régóta ki akartam próbálni, ugyan már a dm-ben is kapható, de ahol kerestem mindenhol le volt fosztva a pult, úgyhogy hozzácsaptam a rendeléshez. Eddig nagyon tetszik, de még próbálgatom és majd írok róla bővebben is.

 
Ugyan már 3 Tangle Teezer utánzatot is próbáltam az eBay-ről, csak nem hagyott nyugodni, hogy vajon az eredeti mivel tudhat többet. A Müllerben szerintem szörnyen túlárazott, de itt elfogadható áron volt kapható, úgyhogy megrendeltem az Original változatot. Róla is tervezek részletesebben beszámolni egy összehasonlító bejegyzésben.


Az Intimately Beckham parfüm még gimis korom nagy kedvence volt, soha nem volt az enyém de mindig befújtam magam amikor dm-ben jártam. Pár hete újra eszembe jutott az illat, de már nem találtam a drogériákban, úgyhogy végül netes rendelés lett belőle, látatlanul. Egy picit más illatra emlékeztem, de így is nagyon tetszik, kicsit púderes, kicsit édes illat, ami egész tartós.

Próbáltátok már valamelyik terméket?



3 megjegyzés:

  1. Ugyanezt a Tangle Teezert használom már több mint egy éve, imádom. Határozottan, minden értelemben sokkal jobb, mint egy hagyományos fésű :D Azért kíváncsi leszek az összehasonlító bejegyzésre, mert ha jó az is, lehet hogy rendelek egyet és akkor utazásoknál azt viszem magammal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az eBay-es változatok között van jobb is, rosszabb is, de első pár próba után nem vagyok elájulva az eredetitől, az egyik másolat sokkal puhább és jobban vigyáz a hajra ezáltal. :)

      Delete
  2. A BabySkint én is meg szeretném majd venni. :) De azt hiszem megvárom, amíg írsz róla bővebben, mert elég vegyes dolgokat olvastam róla eddig. :D

    ReplyDelete