Tangle Teezer + Hasonmások


Néhány hete rendeltem meg a Tangle Teezer hajkefémet, és eszembe jutott, hogy milyen jó összehasonlító posztot lehetne írni róla és a birtokomban lévő hasonmásokkal. Nem lövöm le a poént előre, de az olcsóbb variációk között is van figyelemreméltó darab. :)


 

Tangle Teezer Original

 


Kezdjük az eredetivel! Volt már 3 hasonmásom is, de annyi jót olvastam az eredtiről a beauty blogokon, hogy végül csak nem hagyott nyugodni és megrendeltem. A Müller-ben is kapható egyébként, de szerintem nagyon túlárazták (kb. 4500 Ft., ha jól emlékszem), iParfümérián azonban 2300Ft.-ért lehet megrendelni, ami szerintem reaális ár érte. Több színben is elérhető, én ezt a nagyon csajos pinket rendeltem meg. :) 

Elsőre egy picit megijedtem, hogy kemények a sörtéi, de mivel rugalmas anyagból készültek, így használat közben már nem okozott problémát, nem tépte a hajamat egyáltalán. Szépen kibontja a csomókat és nagyon hamar megvagyok a fésülködéssel. Amióta ilyen tipusú keféket használok sokkal kevésbé törik a hajam, szóval nekem nagyon beváltak és nem fogok váltani egy jó darabig, az biztos. :) Egyébként vizes hajon is lehet elvileg használni, én a vizes hajamat soha nem szoktam kifésülni, de biztosan működik úgy is.

Tisztítani is nagyon könnyű, én langyos szappanos vízzel és egy laza körömkefével szoktam kimosni minden hajmosás előtt.

Hasonmás 1.

 


Ez volt az első ilyen tipusú kefém, hónapokig nagyon szerettem és használtam minden nap. Mostanra egy picit megviselt állapotba kerültek a tüskéi (a rendszeres körömkefés mosástól szerintem), de még mindig jól használható. A tüskéi kellemesen hajlékonyak, nem bántják a hajszálakat. eBay link.

Detangler

 


Őt rendeltem meg másodikként, a hosszú nyele miatt nagyon jól kézreesik, kényelmes a használata. A sörtéi ennek a legpuhábbak, így ez a legkíméletesebb darab mind közül. A hasonmások közül ez a kedvencem egyébként, a hagyományos kefe alakú kialakítása miatt és amiatt is, hogy ilyen kíméletes a hajhoz. 

Hasonmás 2.



Végére hagytam a legrosszabbat, ennek valahogy annyira kemények a tüskéi, hogy nem túl kellemes vele fésülködni. Vészhelyzet esetére még mindig jobb mint egy hagyományos kefe, de nem sűrűn veszem elő. Edzéstáskába szoktam bedobni. :) eBay link.

Ha sorrendet kéne állítanom, akkor első helyen az eredeti és a Detangler állnak, utána a Hasonmás 1. és végül a Hasonmás 2. Nagyon szeretem ezeket a keféket, teljesen más velük fésülködni mint egy hagyományos hajkefével, nem húzzák a hajam és amióta őket használom úgy vettem észre, hogy a hajvégeim is kevésé töredeznek.

Ti milyen hajkefét használtok?


2 megjegyzés:

  1. Pár napja jött meg a Detangler-féle, és nagyon tetszik! :)))

    ReplyDelete