HAUL - Primark & Kiko


Ahogy már írtam az utazós neszeszeres bejegyzésben is, a múlt hétvégét Bécsben töltöttem, ilyenkor pedig nem maradhat ki egy kis vásárlás sem a programból. :) Péntek koradélután értünk a Shopping City Süd bevásárlóközpontba, ahol meglepően kevesen voltak, így nyugodtan lehetett nézelődni. A Primark-ban és a Kiko-ban is nagyon jó áron lehetett vásárolni, így pár dolog hazajött velem. Ha kíváncsiak vagytok a zsákmányra, akkor olvassatok tovább! :)

Kiko

Kezdem a Kiko-val, mert itt csak pár körömlakkot és egy szemhéjpúder palettát vettem. A lakkok most akciósak voltak, darabját 1.9 Euroért lehetett megvenni és nagyon nehéz volt a több száz szín közül kiválasztani párat: végül egy égszínkék, egy barackszín, egy arany csillámos nude és egy csillámos mentaszín jött velem. A barackszín a különösen gyorsan száradó Quick Dry családból való (ezeket a henger alakú üveg különbözteti meg a hagyományos változatoktól), de a másik 3 sem szárad lassan szerencsére.


A Street Glam paletta szintén akciós volt, szerintem egy régebbi limitált kiadásból maradhatott meg, és rögtön megfogott az élénk színeivel - a középső lila szín a kedvencem egyébként, ami kékesen irizál. Ő 5 Euro-ba fájt. 


 Primark

A Primark inkább kiegészítőkben és cuki, de haszontalan cuccokban erős mintsem ruházati termékekben, bár néha azokból is ki lehet fogni jókat. A nyári piknik/grillszezonra készülve vettem egy poháralátét szettet (1.3 Euro),  mentaszínű pöttyös szívószálakat (1.8 Euro) és egy csomag mentolos M&M's-et (ezt már nem a Primark-ban). A flamingós zokniszettet nem tudtam otthagyni és egy fülbevalószett is hazajött velem (2.5 Euro) - ezeket nagyon szeretem, mert ilyen jó áron sehol nem láttam még fülbevalókat és nálam ezek fogyóeszközök. :) Ezenkívül egy hatalmas, fagyimintás neszeszer (5 Euro) és egy kék fülbevaló (2 Euro) landolt a barna Primark-os zacsiban. :)


Remélem tetszett nektek ez a kis haul, és írjátok meg ha szeretnétek a lakkokról vagy a szemhéjpúderpalettáról bővebben is olvasni. :)

Voltatok már a Primarkban vagy a Kikoban? Hogy tetszenek amiket vettem? :)


7 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon cuki dolgokat vettel^^ en Primarkban voltam parszor es nagyon joo olyan jo cuçcok vannak es elerheto aron.Kar h nincs Mo-n :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pláne az osztrák fizetésekkel, nevetségesen olcsó lehet nekik.:D Én is sajnálom, bár akkor mindeki Primark cuccokban járna az tuti.:D

      Delete
  2. Dejó! Nem is tudtam, hogy Bécsben is van Primark! Én a párizsiban voltam, és én is inkább kiegészítőket találtam. :) Az angliai üzletekben biztosan jobb a ruhaválaszték is. Ha minden jól megy, jövőre eljutok. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Picit Bécs mellett, Vösendorfban :) illetve van még 1 helyen Ausztriában, de az kicsit messzebb van Bécstől. Igen, itt én is hiányoltam a jó ruhákat amiket instán már kinéztem :D De jó lesz neked, irigyellek kicsit. :P

      Delete
  3. Huu, nagyon szep koromlakkokat vettel!!:) kar, hogy eddig hozzank meg nem hoztak be a kikot, de remelem, lassan korrigalnak ezen:D

    ReplyDelete
  4. Jajj de sok cuki cuccot vettél! :)

    ReplyDelete
  5. Érdekes módon nem a lakkok, hanem a poháralátétek dobogtatták meg a szívemet most *-* Nagyon tetszik a szín és minta kombinációja :3 Persze a lakkok is nagyon szépek, az a neszesszer pedig hihetetlen cuki!

    ReplyDelete