NOTD - Matte White


Ilyenkor tavasszal-nyáron nagyon szeretem a fehér lakkokat, és bár szerintem barna bőrrel mutatnak legjobban, azért én is előszeretettel használom őket. :) Ebben a manikűrben két, más-más textúrájú fehér lakkot is használtam, és ugyan ez csak közelről észrevehető, szerintem nagyon jópofa és kifinomult hatást keltenek együtt.


Bevallom őszintén, hogy ezek az első Avon lakkjaim, de az biztos, hogy nem az utolsóak, mert rögtön beleszerettem a Gel Finish textúrába. Két régegben tökéletesen fednek, hamar száradnak és gyönyörű fényes lesz a felületük, ráadásul az áruk is baráti - ennél többet én nem is várok egy körömlakktól. A fehér lakkból egyébként egy réteg is majdnem elég volt a teljes fedéshez, ezen nagyon meglepődtem, hiszen a fehér lakkok minden márkánál problémásak szoktak lenni. A hüvelyk- és kisujjamon a Dazzle Pink árnyalat van, a mutató- és gyűrűsujjamon pedig az Iceberg White.

Ha már fehér lakkok, akkor az Avon Magic Effects! lakkok között egy matt fehéret is találunk. A matt lakkok sem mindig kifogástalanok, így nagyon kíváncsi voltam erre a duplán bevállalós lakkra - sajnos itt egy picit csalódnom kellett, mert a lakk 1 nap után elkezdett lepattogni. Szóval ezentúl csak 1-1 alkalomra fogom felkenni, mert egyébként nagyon tetszenek a matt fehér körmök - tudom, hogy sokan csak a hibajavítót látják benne, de szerintem nyárra szuperek. A lakk egyébként hipergyorsan megrászáradt, és belőle 3 réteget használtam. Őt a középső ujjamon látjátok egyébként.


 

A mostani katalógusban akciósak a lakkok, a Magic Effects! Matte és a Gel Finish lakkok 999 Ft.-ba kerülnek, de 2 db. vásárlása esetén 1598 Ft.-ért lehet a tietek a 2 lakk. :)

A júniusi Glamour magazinhoz egyébként Gel Finish lakk jár ajándékba (545 Ft.-ért szerintem kihagyhatatlan), én már beszereztem a Fabulous és a Créme Brulee árnyalatot is a magazinnal, amiket hamarosan a blogon is megmutatok. :)

Szeretitek az Avon lakkokat?




0 megjegyzés:

Post a Comment