Csalódások mostanában


Ma néhány olyan terméket hoztam, amikben sajnos csalódtam, mert nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. Lesz szó bőrápolási- és sminktermékről is, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok rá, hogy nekem mik nem váltak be, akkor olvassatok tovább!


Ha valaki a kedvenc koreai márkámról kérdez, általában az Etude House-t mondom elsőnek. Most mégis 3 termék szerepel tőlük a csalódások között, úgyhogy lehet érdemes lenne újragondolni ezt a kedvences dolgot. Lehet hogy csak a csomagolás miatt a kedvencem? :)

Az első termék, amivel szemben nagy elvárásaim voltak az a My Lash Serum szempillanövesztő szérum. Hetekig minden este szorgalmasan bekentem vele a szempilláimat, a képen is látjátok, hogy már majdnem a tubus felét elhasználtam, de semmi eredménye nem volt - se dúsabbak, se hoszabbak nem lettek a pilláim.

A következő két mini BB krém, a Cotton Fit és a Blooming Fit. Mindkettőnek szép volt a színe és a fedése is, de az én száraz bőrömet még aláhidratálva is szárították, és a pórusokba is csúnyán beült mindkét krém. Normál vagy zsíros bőrön biztos jobban működnének, de nekem nem váltak be.

Az utolsó Etude House termék egy fényvédős primer, a Sunprise Natural Corrector. Fényvédőként szerettem volna használni smink alá, ugyanis 50-es védőfaktoral rendelkezik. Az állaga azonban borzasztó sűrű, nehéz eldolgozni és nagyon nagyon csúnyán beleül a pórusaimba. Ezenkívül szinte fulladozik alatta a bőröm, szóval ez most nagyon nem jött be, pedig a csomagolása olyan aranyos.:)


A következő két ajakápoló a szinte nulla ápolótulajdonságuk miatt került ide: az It's Skin eperillatú macaronos ajakápolója és az Yves Rocher szintén epres terméke sem tud mit kezdeni a száraz ajkakkal, de még szintentartó hatásuk se nagyon van.

Az utolsó termék egy szérum, mégpedig a Mizon hialuronsavas terméke. Erről már a bőrápolásos bejegyzésben is vegyesek voltak az érzéseim, és így lassan az üveg végére érve biztos, hogy nem fogom újravenni. Hiába a szép összetevők, úgy éreztem hogy semmit nem csinál a bőrömmel, mindig kellett utána más hidratáló készíményeket használnom. Ezt is inkább kombinált vagy zsíros bőrön tudom elképzelni, hogy jól működik.


Van olyan termék itt ami nektek bevált? Milyen termékekben csalódtatok mostanában?


8 megjegyzés:

  1. Ez a Mizon sodium hylauronátot tartalmaz és egy gramm hylauronic acid nincs benne, a nevével ellentétben. Megfigyeltem, hogy van akinek hat ez a só forma, és van akinek egyáltalán nem. Nekem az acid a hatékony! A magyar JimJams liposzómás aktiváló gélt használom az esti krémezés alá, abba tiszta acid van csak. Gyönyörűen feltölti a bőrömet reggelre. Csupa zöld összetevőkel 30ml 1650.- a glamour napokon féláron volt. De még ennél is olcsóbb verziót is kifigyeltem már...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, köszi a tippet, meg fogom nézni ezt a Jim Jams gélt:)

      Delete
  2. Sajnálom, hogy nem váltak be, pedig én is annyi jót olvastam ezekről a termékekről.
    ....és még a Macaron-ost ki is szerettem volna próbálni, mert a kedvenc édességem és gondoltam milyen jó lehet és milyen cuki a csomagolás. Hát most örülök, hogy nem vettem meg. Pedig jaj, de szerettem volna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukinak cuki, de tehettek volna bele valami tényleg hidratáló cuccot is. :( :D

      Delete
    2. Szia! Nekem a csokis változat van meg. Az én számat kifejezetten hidratálja. Nem is értem a rossz kritikákat. Annyi a titka, hogy ujjal kell felvinni. Én csak reggel használom, és utána egész nap nem foglalkozom a számmal.

      Delete
    3. Mindenkinek más a bőre, az én számnak ennél több hidratálásra van szüksége. Az is lehet, hogy a csokis verziónak más összetvői vannak és az jobban hidratál, pl. el tudom képzelni, hogy került bele kakóvaj. De örülök, hogy neked bevált. :)

      Delete
  3. A My Lash szérumról sajnos ugyanez a véleményem, csak pluszban az én szememet mindig irritálta is, miután használtam másnap reggel rendszeresen viszketett a szemem, ha nem használtam pedig nem, szóval egyértelműen ez okozta a problémát :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biztos az alkohol miatt irritálta a szemed, én is csak akkor néztem meg, hogy mik vannak benne amikor már megrendeltem... Kár érte :(

      Delete