Avon Instant Repair hajregeneráló szérum


Jó rég volt már a legutóbbi hajápolásos bejegyzésem és azóta a hajápolási rutinom is nagyban változott - hamarosan írok az uj rutinról részletesen is, ma azonban egy szilikonos hajvégápolót szeretnék megmutatni nektek. Samponból továbbra sem használok olyat, ami szilikont tartalmaz, a balzsamomban vagy a hajvégápolómban azonban nem zavar, sőt, direkt az ilyeneket keresem, mert úgy vettem észre, hogy nekem segít a hajvégek töredezését lassítani.


Az Avon argánolajas hajvégápolóját már használtam pár éve, és nagyon szerettem, úgyhogy ezt az új változatot is bizakodva próbáltam ki. A termék hivatalos neve Avon Advanced Techniques Instant Repair hajregeneráló szérum töredezett hajra, de a hangzatos név ellenére ez is egy szilikonos hajvégápoló. :)


"AVON Advance Techniques Instant Repair töredezett hajra való temékcsalád új taggal bővül áprilisban. Az intenzív hajregeneráló szérum folyékony keratinnal gyors segítséget nyújt a sérült, töredezett hajra. Hajszárítás során permetezzük hajunkra és hagyjuk, hogy ápoló összetevői kifejtsék hatásukat. UV-szűrővel rendelkezik, hogy a nap ellen is védje a hajszálakat.  "

Én hajmosás után, törölközőszáraz hajra szoktam felvinni 1 pumpányi mennyiséget (csak az alsó 1/3-ra), majd utána hagyom megszáradni a hajam - az eredmény pedig rendezett, puha tincsek. Egyébként száraz hajra is lehet használni, de nekem így, nedvesen működött a legjobban. Hoztam egy előtte-utána képet arról, amikor száraz hajra vittem fel: ilyenkor egy kicsit rendezettebbé teszi a hajvégeket és ad egy kis plusz fényt a hajnak.


A termék isteni illatát muszáj megemlítenem, az argánolajos verzióhoz hasonlóan ennek is mennyei illata van, de felvitel után sajnos hamar elillan. A fényvédőnek külön örülök, nyáron nagyon jól fog jönni. Nekem bevált ez a hajvégápoló, szép fényessé és rendezetté teszi a hajvégeimet, persze azt ne várjuk tőle, hogy a már roncsolódott hajvégeket rendbe teszi, mert erre egyetlen hajápoló sem képes. De az újabb hajvégek töredezését képes megelőzni, és egy kis optikai tuningot is ad a hajunknak, úgyhogy aki hasonló terméket keres, annak bátran ajánlom. :)


Ti milyen hajvégápolót ajánlotok?


1 megjegyzés:

  1. Én a Silky folyékony kristály szérumot használom, már ezer éve megvan, és még mindig van benne. Nekem tökéletesen bevált és ára is jó :)

    ReplyDelete