Nyári lábápolás - Scholl Velvet Smooth


Néhány hete hozzám is megérkeztek a Scholl Velvet Smooth lábápolási újdonságai, amiket azóta rendszeresen használok, úgyhogy hoztam róluk egy kis beszámolót. Ha kíváncsiak vagytok a termékekre, akkor olvassatok tovább! :)

Nekem a lábápolás kicsi korom óta egyet jelentett a Scholl-lal, szüleim mindig ebből a márkából választottak így ezeket láttam a fürdőszobapolcon - na persze akkor még nem létezett elektromos lábreszelője vagy éjszakai széruma a márkának, de emiatt érdeklődve próbáltam ki az újdonságokat. :) Olyan sorrendben mutatom meg a termékeket, ahogy - szerintem - használni is érdemes őket, tehát először a lábfürdetőt, az elektromos lábreszelőt majd a nappali krémet és az éjszakai maszkot.


"Az ideális heti lábápolási rutin elengedhetetlen része egy lábpuhító fürdő. A zöld kaviárral, tengeri szérummal és E-vitaminnal dúsított Scholl® Velvet Smooth™ lábfürdető gondoskodik a bőr kényeztetéséről. Az E-vitamin nemcsak belülről, de kívülről is segíthet a bőr öregedésének lassításában. A tápláló összetevők mint a zöld kaviár és a tengeri szérum pedig javítanak a talp száraz, kemény részeinek állapotán, így lábainkat puhábbnak és tisztábbnak érezhetjük. A lábfürdető különösen hatékony, ha közvetlenül a gyémánt kristályokkal ellátott Scholl® Velvet Smooth™ elektromos talpreszelő készülék után alkalmazzuk. Csupán 15 perc áztatás 15 ml lábfürdetővel elegendő ahhoz, hogy lábaink higiénikusan tiszták és nyugodtak legyenek."

A lábfürdető egy kisebb tusfürdőre emlékeztető átlátszó flakonban érkezik, tehát láthatjuk hogy még mennyi van a termékből. 150 ml terméket kapunk, ami a leírás szerint 10 alkalomra elég, de szerintem ennél többre is mert nagyon jól habzik, kevés is elég belőle. Én egy nagyobb lavórba szoktam egy kisebb diónyi mennyiséget önteni, majd ezt felengedem meleg vízzel és kb. 10 percig áztatom benne a lábaimat. A terméknek isteni illata van és nagyon jól esik a lábaknak egy egész napos mászkálás után. Felpuhítja a lábakat és utána könnyen le lehet reszelni a keményebb részeket - bár a leírás szerint reszelés után kellene alkalmazni, szerintem előtte sokkal több értelme van, és két legyet ütünk vele egy csapásra (puhítás és relaxálás). :)



Velvet Smooth Elektromos talpreszelő (Pink) 

"Itt a tavasz és vele együtt megérkezett a Scholl® Velvet Smooth™ elektromos talpreszelő limitált, igazán csajos pink változata is, hogy segítsen felkészíteni lábainkat a szandálszezonra. A tavalyi év kihagyhatatlan szépségápolási darabja, a Scholl® Velvet Smooth™ elektromos talpreszelő idén tavasszal egy innovációval rukkolt elő: a készülék rotációs fejeit gyémánt kristályokkal látták el, így még hatékonyabbá téve az otthoni lábápolást, ráadásul a készülék áprilistól limitált kiadásként, igazi csajos pink színben is elérhető. A pink készülék az új, extra kemény rotációs fejjel kapható, melynek segítségével igazán egyszerűen távolíthatjuk el a megkeményedett bőrt, így gyönyörű lábbakkal vághatunk neki a tavasznak."
 
A lábápolás következő lépése a keményebb részek lereszelése, ami egy elektromos talpreszelővel történik - bevallom, hogy erre a termékre voltam a legkiváncsibb hiszen annyi helyen olvastam már róla, hideget és meleget is, így kicsit félve álltam neki tesztelni, féltem hogy nem lesz elég hatékony. Ez a keményebb, gyémántfejes verzió, ami már elég jól működik, nekem szépen eltávolította a nem oda való bőrt a sarkamról és már a 2. alkalom után nagyon látványos volt a hatása. Arra kell figyelni a használat során, hogy ne nyomjuk oda túl erősen a lábunkhoz, mert akkor leállhat a csiszolófej és egy alkalommal ne próbálkozzunk minden bőrkeményedést lereszelni, mert az megviseli a bőrt, inkább többször, pár nap kihagyással használjuk.


 Velvet Smooth Nappali krém

"A Scholl® Velvet Smooth™ nappali krém olyan értékes hidratáló összetevőket tartalmaz mint az Omega 6, az E-vitamin, az A-vitamin és a DayMoist™, amelyek hozzájárulnak a bőr legfelsőbb rétegének hidratálásához és megakadályozzák a felesleges folyadékvesztést, így bőrünk egész nap puha maradhat. A Scholl® Velvet Smooth™ nappali krém gyorsan felszívódik és nem hagy zsíros érzést maga után, így a nap bármely szakában, a hét minden napján hatékonyan és gyorsan hidratálhatjuk lábainkat."

Velvet Smooth Éjszakai maszk

"A Scholl® Velvet Smooth™ éjszakai maszk hosszantartó hidratálást biztosít egész éjjel, a hét minden napján. A speciális összetevők megvédenek a túlzott vízveszteségtől, ezáltal lábunk egész nap selymes tapintású maradhat. Alkalmazzuk a krémet lefekvés előtt, majd a tökéletes hatás érdekében zoknit húzva hagyjuk, hogy a krém táplálja bőrünket mialatt alszunk.   "

Végül attól függően, hogy este vagy reggel végezem a lábápolást a nappali krémet vagy éjszakai maszkot használom. A nappali krém pillanatok alatt beszívódik, én nem szeretek nappal semmilyen krémet használni a lábamra, mert mindig csúszkált a zokniban a lábam tőlük, de ezt tényleg hamar beszívja a bőr. Az éjszakai maszk viszont egy jóval tömörebb - és így jobban is ápoló - krém, amit csak lefekvés előtt, vastag zokniba burkolt lábakkal ajánlok használni, mert kell neki egy jó pár óra amíg teljesen beszívódik. Amikor kinyomtam a tubusból meglepődtem, hogy mennyire sűrű az állaga, leginkább egy testvajhoz hasonlít. Mindkét krémnek isteni friss illata van egyébként és nagyon jól kiegészítik az elektromos reszelő puhító hatását.


Ti hogy ápoljátok a lábatokat? Készültök már a nyári szandálszezonra?





0 megjegyzés:

Post a Comment