Haul - Pupa Coral Island kollekció


Amikor megláttam az első képeket a Pupa Coral Island kollekcióról, rögtön beleszerettem a színekbe és a design-ba, úgyhogy amikor nálunk is elérhetővé vált alig vártam, hogy élőben is szemügyre vehessem a kollekciót. Ahogy már előre is sejtettem, a csodaszép pirosító-higlighter-bronzer hibridet nem tudtam nem megvenni, de egy folyékony rúzs és egy körömlakk duo is velem jött végül. A Pupa egyébként kezd bekerülni a kedvenc márkáim közé, a gyakori újdonságok (szinte minden héten kijön 1-1 új termék vagy akció) és az elérhető árak (itthon sokkal olcsóbb mint pl. Olaszországban) nagyon szimpatikussá tették és a termékek minősége is kiemelkedő. Na de visszatérve a Coral Island kollekcióra, nézzük a képeket! :)


A már említett kedvencem, a Golden Touch highlighter Golden Coral színben. 4 színsávból tevődik össze és a 3D-s korallminta gyönyörűen kiemelkedik a termék felszínén. Nincsenek benne csillámok, hanem lágy selyemfénybe vonja az arcot, a textúra is szuper, nagyon finomra van őrölve a festék. Keverve és külön-külön is használhatóak a színek.


A körömlakkduókból  a Blue Lagoon verziót hoztam el, ami egy mentából és egy királykékből áll. Van hozzá 190 franciamanikűr sablon is (a képekről lemaradt), biztos ki fogom próbálni a színes francia manikűrt a lakokkal, amit majd a blogon is megmutatok. :) Önmagukban már kipróbáltam a színeket és 3 napig bírták, ami rajtam nagyon jónak mondható.


Az utolsó termék amit megvettem a Pink Sunrise folyékony rúzs - egyik fele egy mattra száradó élénk szín, a másik pedig egy átlátszó szájfény ami állítólag tartósabbá teszi a színt. Önmagában is használható egyébként a matt szín, mert egyáltalán nem szárít és nagyon kényelmes viselni. Már mutattam élőben is:


 

Hogy tetszik nektek a kollekció? Van már Pupa terméketek?  :)



14 megjegyzés:

  1. Szia, ne haragudj de én még erről a márkáról nem hallottam, és nem tudom hogy hol, vagy hogyan tudnák hozzájutni.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia, semmi gond.:) A magyar honlapjukon megtalálsz mindent: http://www.pupamilano.hu/

      Delete
  2. Ennek a szájfénynek gyönyörű színe van! De egyébként a highlighter és a körömlakkok is csodásak *-*

    ReplyDelete
  3. Fáj ez a highlighter, minél tovább nézem, annál inkább akarom :D Esetleg lehet egy kép róla élesben?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lesz róla teszt 1-2 héten belül, abban lesz swatch meg szerintem smink is lesz vele.:)

      Delete
  4. Mattra száradó?! És erről én lemaradtam.. :D
    Tényleg te kaptál valami törzsvásárló kártyát ami az oldalukon van? Engem elfelejtettek beszervezni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még kapható jó sokáig szerintem, úgyhogy nem maradtál le:D
      Én csak ma fedeztem fel, hogy van magyar honlap, eddig csak az olasz volt, úgyhogy szerintem a honlap meg a kártya is elég friss dolog, én sem kaptam vásárláskor, de legközelebb biztos rákérdezek mert elég jó akciók társulnak hozzá.:D

      Delete
    2. Okés..jaj nem betévedtem megint, és ennek a sorozatnak van szemcerkája, olyan csodás a színük. Sőt le sem tudtam mosni a kezemről sokáig. szerintem benevezek egy cobalt bluera.. :D

      Delete
  5. Minden annyira szép, de nekem a legszebb a mattra száradó folyékony rúzs!

    ReplyDelete
  6. Jajjj az a highlighter! *.*

    ReplyDelete
  7. Annyira gyönyörűek! Egyébként mennyibe kerültek az egyes termékek? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, már meg is nyitottam a honlapjukat és ott látom az árakat :)

      Delete
  8. A pupa-nak ez hanyas számú szájfénye?

    ReplyDelete