Pupa Coral Island kollekció

Ma egy gyönyörű nyári kollekcióról hoztam képeket, mégpedig a Pupa Coral Island kollekciójáról. A színvilág a bronz-korall-türkiz háromszög köré épül, ami nem mondható túl meglepőnek vagy újszerűnek egy nyári kollekció estében, azonban a termékek között van egy pár nagyon különleges, amikbe én rögtön beleszerettem.





A kollekcióban 4 égetett Vamp! szemhéjpúder kapott helyet, 3 földszín és egy türkiz - engem ezek nem fogtak meg így kép alapján, de élőben ez még változhat. 



4 Made To Last tartós szemceruzát is kapunk, ezek közül mindegyiket szívesen elfogadnám. Az Emerald Bay és a Shiny Gold árnyalatokra élőben is nagyon kíváncsi vagyok.


Szerintem a kollekció legszebb darabja ez a pirosító-bronzosító-highlighter hibrid. A korall minta és a csíkos kialakítás, plusz az arany csomagolás - annyira gyönyörű, ez biztos hazajön velem.



3 folyékony rúzs is van a kollekcióban, Made To Last Lip Duo néven. Ezek ultratartós folyékony rúzsok, amik mattra száradnak és az átlátszó szájfénnyel tehető komfortosabbá a viselésük.



Ha nyár, akkor a színes körömök sem maradhatnak el, 3 körömlakk duo is helyet kapott a kollekcióban, a Blue Lagoon nagyon tetszik, még nem próbáltam Pupa lakkokat, úgyhogy lehet teszek velük egy próbát. A Pupa honlapján találtam két manikűrt a lakkokkal, ezeket biztos ki fogom próbálni, annyira jópofák:



Végül egy hangulatkép a kampányból:


Jó hír, hogy a kollekció nálunk is kapható lesz 2015.05.20.-tól. :)

Hogy tetszik nektek a kollekció?



3 megjegyzés: