Miss Pupa Velvet Matte rúzs - #101 Nude Rose



Ma egy Pupa ajakúzsról hoztam tesztet, mégpedig a Miss Pupa Velvet Matte családból. A 101-es Nude Rose árnyalat a második legvilágosabb árnyalat a családból, és egy csodás nude rózsaszín matt finish-sel. Ha kíváncsiak vagytok rá közelebbről is, akkor olvassatok tovább! :)



Klasszikus piros Pupa dobozban érkezik, és vásárláskor az eladólányok minden darabot kibontanak, hogy biztos nem nyúlt-e bele valaki előttünk - ez nekem nagyon szimpatikus, csak külföldön láttam eddig ilyet. A rúzs maga ujjlenyomatgyűjtös ezüst tokban érkezik, piros felirattokkal és 3,3 ml-t kapunk belőle. A tok alul és felül is elkeskenyedik, szerintem igazán szépre sikerült, ráadásul bombabiztosan zár, úgyhogy bátran magunkkal vihetjük.

A dobozon magyarul nem sok információt találunk, de az angol leírás szerint egy krémes, matt finishű textúrát kapunk, ami nagyon kényelmes viseletet nyújt. A bársonyos szín pedig órákig fent marad. Ez mind igaz is, tényleg nagyon kellemes viselni, egyáltalán nem szárít, engem a Catrice Ultimate Stay rúzsokra emlékeztet a textúra, de tartósságban jobb náluk. Az illata is nagyon kellemes, sütiillat. :)


A szín két húzásra jelenik meg teljes mélységében, egy rétegen még picit áttetszik a szám saját színe. Ajakceruza használata nem szükséges mellé (a sötétebb színekhez lehet, hogy kell, azokat még nem próbáltam), könnyű vele megrajzolni a kontúrt és nem mászik el a szín. Nagy kedvencemmé vált az utóbbi hetekben, pláne a sietős napokon jön jól, mert pillanatok alatt nagyon szépen fel lehet vinni, és egyenletesen kopik. Megvásárolható a Pupa üzletekben (Mammut, Westend, Duna Pláza, Corvin Pláza) ha jól emlékszem 2590 Ft.-os áron.


Swatch:


Instán már láthattátok élesben, ebben a sminkben őt használtam:



 Hogy tetszik? Van Pupa terméketek?



7 megjegyzés:

  1. Fú de jó! Én a héten a sorozatból a bordót nézem meg, valami lilás bordó kell. Remélem jó lesz. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kíváncsi vagyok, hogy a sötétebb színek hogy teljesítenek, majd írd meg, hogy milyen!:)

      Delete
    2. Sajnos a legsötétebb bordó vöröses árnyalatú volt, ami nekem pont nem jó színben, mivel lilásabb, mályvásabb kellett. Nincs is nekik ilyesmi a sorozataikban. Úgyhogy végül az új Astor matt ceruzát vettem meg ami akciós is a Rossmannban. Csudajó választás lett. A pupához meg kár, hogy betévedtem, így is vettem egy szuper szemceruzát...most majd mehetek vissza... :D

      Delete
    3. oh, kár. :( viszont láttam a pupa fb oldalán, hogy jönnek matt folyékony rúzsaik is nemsokára, hátha azok közül lesz lilás árnyalat.:) az astorbol nekem a 2 masik szin van meg, nagyon szeretem oket.:)

      Delete
    4. Köszi az infót! Na majd belájkolom őket... :))

      Delete
  2. Nagyon jól áll. :) Megnézem én ezeket a Pupa rúzsokat közelebbről. :P Meg azt a Coral kollekciót is. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. köszi:) a coral kollekció telitalálat lett szerintem, legszívesebben mindent megvettem volna belőle:D

      Delete