Májusi kedvencek


Május nálam az élénk körmökről és ajkakról szólt, úgy az ehavi kedvenceimben is ezek a termékek lesznek túlsúlyban. :) Ezenkívül előkerült pár régi nagy kedvenc is, de azért új termékek is lesznek bőven. Hoztam egy új kategóriát is, amiben ezentúl 1-1 személyes élményt, képet fogok megosztani. Fogadjátok szeretettel az újítást! Ha kíváncsiak vagytok a májusi kedvenceimre, akkor olvassatok tovább! :)

AJKAK




Wet'n'WildMegalast Cherry Picking - még tavaly ősszel rendeltem ezt a rúzst, de most jött el igazán az ideje ennek a vidám csereszenyeszínnek. A rúzs minősége szuper, egy ilyen párdolláros rúzstól nem is várnék ilyet: matt, egy pici szaténfénnyel, nem szárít és nagyon jól pigmentált.

Avon Indulgence rúzsok Royal Peony és Tawny Rose - mindkét árnyalatot nagyon megszerettem, az SPF15 miatt pedig nappal általában őket választottam májusban. Teszt a Royal Peonyról itt.

ARC 



Maybelline Baby Skin - A Maybelline híres sminkbázisa már itthon is elérhető, még nem alakult ki róla a végleges véleményem (hamarosan érkezik róla a teszt), de sokat használtam májusban, szóval meg akartam itt említeni - egyébként úgy vettem észre, hogy a fényvédő és a BB krém között használva tartósabbá tette a sminkem.

MAC Soft and Gentle - Ez a highlighter időről időre előkerül nálam, már több mint egy éve használom rendszeresen és még mindig nem kezd csökkenni a mennyisége, nagyon gazdaságos. A csodás fénye pedig magáért beszél.

KÖRMÖK


Astor Quick'n'Go! #378 - Ha jól tudom kifutó árnyalatról van szó (akciósan csaptam le rá), de biztosan van dupe-ja más márkától is, igazi világítós világoskékről van szó, ilyenkor nagyon szeretem ezeket az árnyalatokat.

Catrice Apricoco - Ez a lakk sem kapható már, a Rock-o-co limtált kiadás része volt, de ha az akciós kosárban megpillantjátok csapjatok le rá! Gyors száradás, matt-szatén finish és közepes tartósság jellemzi a lakkot, és a színe csodaszép.

Avon Gel Finish Fabulous, Iceberg White - Nem rég próbáltam ki ezeket a lakkokat, de nagyon hamar a kedvenceimmé váltak, ha nincs sok időm lakkozni biztos, hogy a Fabulous árnyalatért nyúlok, mert pikk-pakk megszárad és már 1 rétegben is szépen fed. (Manikűr az Iceberg White-tal itt.)


A Pupa Coral Island kollekció volt nálam a hónap nagy kedvence, már biztos elegetek van belőle, annyi képet/posztot szántam neki, de annyira telitalálat volt nálam a kollekció, hogy nem tudtam megállni. :) (Haul bejegyzés itt.)

SZEMÉLYES


Brigi barátnőm új nyuszijáról hoztam egy képet, nagyon pici, nagyon puha és imádnivaló. :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?


1 megjegyzés:

  1. Jajjj az a nyuszibaba *.* Megragadtam a lényeget a posztból úgy érzem! :D

    ReplyDelete