Áprilisi kedvencek


Szerintem még sosem írtam ilyen korán havi kedvences bejegyzést, de most minél hamarabb ki akartam tenni, mert annyi újdonság van amiket meg szeretnék nektek mutatni. Vágjunk is bele!



Kezdem az arcra való termékekkel. BB krémek közül a Holika Holika Petit Moisturizing BB krémet használtam szinte minden nap. A száraz bőrömnek tökéletes az állaga, nem emeli ki a száraz részeket mert dewy finishe van és tényleg hidratálja a bőrt. Egyébként ez az egyik legolcsóbb BB krém, ennek ellenére az egyik legnagyobb kedvencem is, már korábban is használtam (teszt itt), azóta kifinomultabb csomagolást kapott. Púderként pedig a Rimmel Lasting Finish púderalapozóját használtam minden nap, nagyon szépen fixál és nem szárít. Teszt róla itt.

Mellettük az essence I Love Nudes szemhéjpúderével kontúroztam My Favourite Tauping árnyalatban, egyszerűen tökéletes. Vigyázni kell vele, mert nagyon pigmentált, de a világos bőrűeknek tökéletes kontúrszín a hideg, szürkés színével. Pirosításhoz a KIKO Modern Tribes pírt használtam, csak ismételni tudom, amit már a tesztben is írtam, tö-ké-le-tes. Amikor highlightert is használtam az csakis a The Balm Mary Lou-manizere volt, olyan mint a folyékony arany. (Teszt itt.)

A szemöldökömet a Rimmel Brow This Way szettjével igazítottam formára, amiről szintén volt már teszt a blogon. Egy új krémes szemfestéket is felfedeztem, mégpedig a Pupa Sporty Chic kollekciójából ezt a matt menta színű darabot. A pigmentáltsága brutális, és tényleg teljesen mattra szárad, tiszta 50-es évek, imádom. Teszt hamarosan érkezik róla, addig is beszúrok ide egy képet a vele készített sminkről.



Rúzsok közül is egy Pupa terméket használtam nagyon sokszor, a Miss Pupa Velvet Matt 101-es árnyalatát, ami egy nagyon természetes matt nude szín. Krémes állagú, nem szárít, de elő kell készíteni hozzá az ajkakat, mert hajlamos kiemelni a száraz részeket. (Egyébként a fenti sminknél is ez van rajtam.) Ha már matt ajakkencék, a hónap elején le sem lehetett rólam robbantani a Rimmel Apocalips matt folyékony rúzsát Atomic Rose árnyalatban. Nem szárad teljesen mattra, inkább szaténfénye van, de nagyon tartós és a színe gyönyörű. A Flormar Pretty rúzsok közül már 4 árnyalat boldog tulajdonosa vagyok, de a két korallszín volt a kedvencem áprilisban, a Pink Coral és a Refreshing Red. Teszt róluk itt.


 


Nektek mik voltak a kedvenceitek áprilisban?




5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép vagy ezzel a sminkkel! Jól áll neked a menta. :)

    ReplyDelete
  2. Köszi a tippet a bb krémhez. Mennyire sötét az árnyalat? Nekem eléggé világos bőröm van...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is nagyon vilagos borom van, ez 1 minimalisan sotetebb nala de eldolgozva nem latszik, plane ha a nyakamra is leviszem. :)

      Delete
    2. Ha megnezed a tesztet rola (fent linkeltem), van rola swatch is!

      Delete