NOTD - Lovely Lace


Ezen a nyáron nagyon sokszor festettem hófehérre a körmeimet, de egy idő után unalmassá vált ez a minimál stílus, így megpróbáltam feldobni valamivel - ez a manikűr is így született. Alapnak az Avon Gel Finish lakkok Iceberg White árnyalatát használtam, már korábban is írtam, hogy mennyire jó ez a lakk. A fehér lakkra egy csipkehatású topper került, szintén az Avon kínálatából - a Magic Effects lakkok Lovely Lace árnyalata. 

 

A fedőlakkban 3 különböző méretben találhatóak hatszögletű glitterek, púderrózsaszín és fehér színekben, átlátszó alapban. Az ecset szépen felveszi a glittereket, csak a legnagyobb méretet kell kicsit "halászgatni", így belőle kevesebb kerül a körmökre. A púderszín-fehér összeállítás az egyik kedvencem akár körömlakkról, akár ruhákról van szó, nagyon kifinomult és elegáns hatást kelt a két szín együtt. Fehér alapon a fehér glitterek kevésbé érvényesültek, legközelebb nude vagy menta alapon fogom kipróbálni.

Az Iceberg White-ból és a Lovely Lace-ből is 2-2 réteget használtam, a Lovely Lace egyben gyorsszárító fedőlakként is funkcionált, hipergyorsan megszáradt neki köszönhetően a manikűr!


 
A csipkehatású fedőlakkokat itt találjátok, összesen 5 árnyalat létezik belőle, és az aktuális katalógusban akciósan 899Ft.-os áron kaphatóak. 

Hogy tetszik nektek ez a lakk?


0 megjegyzés:

Post a Comment