Sunday Wishes - Christian Louboutin rúzsok


Tavaly jelentek meg a Christian Louboutin nevével fémjelzett körömlakkok, a tűsarkakat idéző üvegek hamar elárosztották a közösségi média platformjait és a beauty mániások kívánságlistáit. Az $50-os árcédula engem akkor is visszatartott volna a vásárlástól ha display közelében járok, én nem vagyok akkora lakkmániás, hogy ennyi pénzt kiadjak egy lakkért, ami ráadásul szinte csak alapszínekben elérhető. 


Sejthető volt, hogy a márka beauty vonala nem áll meg a lakkoknál, és a napokban arra is fényderült, hogy a vonal hamarosan rúzsokkal bővül. Összesen 38 árnyalat és 3 finish lesz elérhető: Velvet Matte (9 árnyalat), Silky Satin (20 árnyalat) és Sheer Voile (9 árnyalat).

A rúzsok fantasztikusan néznek ki, a csomagolásból szerintem kihozták a maximumot - mindegyik darab külön díszdobozban érkezik és a hozzájuk tartozó láncnak köszönhetően ékszerként is viselhetőek lesznek. A csomagolást egyébként Nefertiti egyiptomi királynő ihlette. A rúzsok minősége még kérdéses, de szerintem azzal sem lesz probléma, a $90-os (!) árcédula mellett ezt nem engedheti meg magának a márka.  Szeptembertől kaphatóak a Saks áruházakban




Mi a véleményetek a rúzsokról?


4 megjegyzés:

  1. Nekem ez a kinézet már too much...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekem feketék nem tetszenek, de egy arany pikkelyest elfogadnék:)

      Delete
  2. Nekem tetszik a csomagolás, különleges darab, de nincs az a csodaszer, amiért ennyi pénzt kiadnék. :/

    ReplyDelete
  3. én se hiszem, hogy kiadnék érte ennyi pénzt.:(

    ReplyDelete