Teszt - Colourpop Where the light is Quad


Bár a Colourpop termékek sajnos nem rendelhetők Magyarországra (legalábbis egyelőre), mindenképpen szerettem volna írni a termékeikről, mert azt hiszem új márkával bővült a kedvenceim köre. Egy nagyon új márkáról van szó, amit kicsivel több mint 1 éve alapítottak Los Angeles-ben, itt készülnek a termékeik is. Először csak szemhéjpúdereik, Lippie Stix néven futó rúzsaik és hozzájuk illő kontúrceruzáik voltak, majd szépen sorban bővült a sor pirosítókkal, bronzosítókkal, highlighterekkel és legutóbb folyékony matt rúzsokkal. A szemhéjpúderek (és pirosítók, bronzosítók, highlighterek) különleges formulával rendelkeznek, tapintása teljesen nedvesek a púderek majd a bőrre felvive púderesre száradnak - emellett pedig hiperszuper pigmentációval rendelkeznek.

A szemhéjpúdereket ujjbeggyel vagy egy sűrű, tömött, szintetikus ecsettel a legjobb felvinni - én a mozgó szemhéjra ujjal, a mélyítővonalba pedig ecsettel szoktam felvinni őket. A formula különlegessége hogy ahogy megszáradnak szinte lerobbanthatatlanok lesznek a szemhéjról, még alap nélkül is nagyon jól bírták az olajos szemhéjamon a színek, az Etude House szemhéjalapozójával pedig meg se moccantak a 37 fokban sem - pedig egy kis hegymászást is sikerült improvizálni egyik nap. :) Na de ennyit általánosságban a minőségről, most nézzük meg a Kathleen Lights Quad-ot közelebbről!

 
Nem tudom hányan ismeritek Kathleen-t, ő egy amerikai YouTuber, az én egyik kedvenc videósom (a csatornáját itt nézhetitek meg), aki már több terméket is megalkotott a márkával kollaborálva. A Where The Light Is quad négy szemhéjpúdert tartalmaz, amit Kathleen állított össze kedvenc színeiből. Mind a négy szín meleg tónusú, és ami külön érdekesség, hogy nincsenek egybecsomagolva mint egy kis paletta, a dobozból kivéve különállóak. A doboz szerintem nagyon szépre sikerült, nagyon jól mutat a polcon. A doboz tetején külön felhívják a figyelmet, hogy mindig jól zárjuk vissza a szemhéjpúdereket mert különben kiszáradnak.


A szemhéjpúdereknek szintén Kathleen adott nevet, a matt barna színt pl. kutyájáról nevezete el (Cornelius), mert ugyanolyan színű mint a szőre. A szemhéjpúderek a dobozon belül ugyanolyan csomagolást kaptak mint a többi Colourpop szemhéjpúder, semmi nem utal rá, hogy egy kollaborárció részei. A szemhéjpúderek felszínén látható minta sajnos az első használat után eltűnik, pedig nagyon tetszetős. Kicsit féltem, hogy rajtam hogy fognak mutatni ezek a meleg árnyalatok - alapvetően a hidegebb tónusokat kedvelem - de egyáltalán nem rosszak. :)


Közelről:


A pigmentáció a matt színeknél kicsit gyengébb, főleg a Glow-nál, satírozószínnek tökéletes viszont önmagában pl. a mozgó szemhéjon vagy a belső szemzugban már gyengus. A matt barna Cornelius már sokkal jobban teljesít, a két metál szín pedig fenomenális, talán a Kathleenlights egy csipetnyivel jobban pigmentált mint a Blaze. A 4 szín közül a Kathleenlights a kedvencem, de a Blaze-t és a Cornelious-t is nagyon megkedveltem, ilyen színek még nem voltak a kollekciómban. :)



Bár a Colourpop hivatalosan nem szállít hozzánk, eBay-en sok termékük megtalálható illetve Shop&Box szolgáltatással is megrendelhetők a termékek, aminek a lényege, hogy a kiválasztott termékeket a shopper-ünk odarendeli magához és ő továbbítja nekünk 10%-os díj (plusz szállítási díj) ellenében.  Én még nem rendeltem tőlük, de Instagrammon követem őket és megbízhatónak tűnnek. :) Ha ti már próbáltatok hasonló szolgáltatást, akkor írjátok meg a tapasztalataitokat! :)

Hallottatok már a Colourpop márkáról?


7 megjegyzés:

  1. Hallottam már a márkáról, de különösebben nem kapott el a láz vele kapcsolatban.Eddig. Nem tudom a többi árnyalat milyen lehet, de ez a 4 most megvett kilóra, csodás mindegyik! Na jó a Cornelious a kedvencem, meg a Blaze. :))

    ReplyDelete
  2. Húha tényleg nagyon szép! Az ajakra valók miatt sajnáltam eddig, hogy nem szállít a márka Magyarországra, most már emiatt is! Kathleen egyébként nekem is az egyik kedvencem, mostanában totál rákattantam a videóira :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem hamarosan mindenhova szállítanak, mert nekem is sok dolog van még a kívánságlistámon tőlük:) Én is nagyon szeretem, az egyik olyan akinek minden videóját meg tudom nézni:D

      Delete
  3. Hű, hogy én mennyire irigyellek... Mióta megjelent ez a kis négyes, azóta vágyom rá, annyira gyönyörűek a színek és ha a minőségük is ennyire jó. :)
    Kathleen egyébként tényleg szuper és élvezhető videókat készít, nekem Ő a legnagyobb kedvencem a Youtube-on.

    ReplyDelete
  4. Ú, a fotóid szuperek! Én a matt ajakravalókat szeretném kipróbálni majd a márkától, Ebayen horror áron mennek, úgyhogy sztem erre az általad linkelt shipper service-ra fogom bízni magam majd. :)

    ReplyDelete
  5. Nekem is Kathleenlights a kedves videósom, és ezek a színek gyönyöruek ☺

    ReplyDelete