MAC Sized to Go termékek


A MAC Sized To Go termékei már néhány hete megérkeztek hozzám, a sminklemosó kendőket már el is használtam, úgyhogy ideje róluk részeltesen is beszámolni. :) Tudjátok, hogy a MAC az egyik kedvenc márkám, odavagyok a rúzsaikért és a limitált kiadásaikért, de bőrápolás fronton még csak a Lightful Softening Lotion-t és a Studio Moisturize Fix hidratálókrémet próbáltam, így a sminkeltávolító kendőket és a Studio Moisture hidratálót is nagy lelkesedéssel kezdtem használni. Ha kíváncsiak vagytok a tapasztalataimra, akkor olvassatok tovább!

Sized to Go Demi Wipes

Az üzletben a teszterek próbálgatása után mindig ilyen kendőt adnak az eladólányok, hogy lemossuk a kezünkről a mintákat - ezt a feladatot mindig tökéletesen el is végezte, de valahogy soha nem gondoltam rá, hogy két sminklemosókendő között is ekkora különbség lehet és az arcomon is kipróbáljak egy magasabb árkategóriájú terméket - viszont amint élesben is kipróbáltam rájöttem, hogy tévedtem: ebből egyetlen egy kendő is elég a teljes sminkem eltávolításához (és én nem a színezett hidratáló-szempillaspirál sminkek híve vagyok:) ), az alapozótól kezdve a szemhéjalapozón át a szempillaspirálig mindent levisz. A kendők pont kellően nedvesek, nem szárazak de nem is csöpögnek és mire a csomag végére értem még mindig majdnem ugyanolyan nedvesek voltak mint felbontáskor. És az illatát említettem már? Isteni, számomra ez a tipikus MAC-illat. :)

Az utazóméret (30 kendő) ára 3800 Ft., ami elsőre soknak tűnhet, de egy középkategóriás micellás víz is kerül ennyibe, és egy csomag még akkor is elég egy hónapra ha minden egyes nap sminkelünk. Ha elhasználom a már meglévő 2 üveg micellás vizet, akkor biztos, hogy újra veszem, annyival egyszerűbb esténként csak egy kendővel áttörölni az arcomat.

Sized to Go Studio Moisture hidratálókrém 

A MAC inkább a sminktermékeiről ismert, pedig nagyon szép összetevőjű, antioxidánsokkal dúsított arcápoló termékeik is vannak. A Studio Moisture hidratálókrém is egy bőrpuhító összetevőkkel, antioxidánsokkal és vitaminokkal dúsított krém, amit kombinált, normál és száraz bőrűek is használhatnak. A gazdagabb állaga miatt én éjszakára szeretem felkenni, reggelre kisimult, pihe-puha bőrrel ébredek. Az illata egyébként ugyanolyan mint a Demi Wipes-nak.

Sized to Go Lipglass


Nem vagyok nagy szájfénykedvelő, de ezen a nyáron valahogy sokkal jobban tetszik az ajkakon a csillogó hatás. Nem rég beszereztem egy Dazzleglass szájfényt a márkától, ami nude rúzsok felett gyémántként csillog - imádom! A Lipglass szájfényeket is hasonlóan magas fény és magas pigmentáltság jellemzi: a Pink Poodle egy igazi vibráló pink szín, arany csillogással. A kissé ragadós állagának köszönhetően jó pár órát kibír az ajkakon, az illata pedig vaníliás sütire emlékeztet.


Sized to Go False Lashes Szempillaspirál

Ő a kakukktojás a csapatból, nálam sajnos nem hozta a műszempillahatást. Ha nem ez lenne a neve, akkor egy teljesen jó spirálról lenne szó, de így kicsit extrább végeredményt vártam tőle. :( Szépen hosszabbítja és színezi a pillákat, a nagy melegben sem pergett le a festék a szemem alá de én egy picit több volument vártam tőle - hétköznapra tökéletes választás lehet.


Sized to Go Pigmentek



A Sized to Go termékek között egyébként pigmentek is megtalálhatóak 2900 Ft.-os áron, ezek szerintem ár/érték arányban nagyon megérik! A pigmentekből ha nem sminkes valaki akkor lehetetlenség elhasználni egy teljes méretűt, ezekben a mini verziókban is rengeteg terméket kapunk, ami évekig elég. Nincs minden színből kis kiszerelés, ha jól tudom csak a 10 legnépszerűbb árnyalat kapható így, én a Melon-t szereztem be elsőnek, ami egy csodaszép duokróm rezes arany szín, de a Blue Brown-on és a Rose-n is nagyon gondolkozom, hogy visszamenjek értük.


További Sized to Go termékek:



Ha ki szeretnétek próbálni 1-1 MAC terméket, de nem vagytok benne biztosak, hogy megfelelő lesz a bőrőtök számára akkor érdemes egy Sized to Go kiszereléssel kezdeni, és utána beszerezni a teljes méretűt. A legnépszerűbb bőrápolási termékeket mind megtaláljátok mini kiszerelésben: a Fix+ hidratáló permetet, a Cleanse Off Oil-t, a Pro szemfestékeltávolítót és a Green Gel habzó lemosót. Ráadásul a kis kiszerelések utazáskor is nagyon praktikusak, nem csak kisebb helyet foglalnak, de a repülőre is fel lehet őket vinni. :)

Mi a kedvenc MAC terméketek vagy melyiket tervezitek kipróbálni?


2 megjegyzés:

  1. Én most rúzsokat néztem ki tőlük. Az Angel-t régóta meg akarom venni, a Sin is nagyon tetszik és az ahhoz hasonló árnyalataik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is a rúzsok a kedvenceim:) Azokból is gyárthatnának mini kiszerelést, 1-1 különlegesebb árnyalatot úgysem használ el teljesen az ember, de kipróbálni jó lenne:)

      Delete