Estée Lauder Pure Colour - Hot Coral


Talán erre a hétre még visszaköszön egy kicsit a nyári időjárás, úgyhogy itt az ideje egy utolsó nyári manikűrnek. Bár első ránézésre ez a korallszínű lakk semmi különös, de mivel nem sok high-end körömlakkal rendelkezem (ezt is anyukámtól nyúltam le :) ), gondoltam érdekes lehet nektek is, hogy vajon mennyivel tudnak többet ezek a drágább darabok.

A teszt alanya az Estée Lauder Pure Colour lakkok Hot Coral árnyalata: a szín egy igazi vibráló, élénk korall szín, rögtön eszembe jutott, hogy tökéletesen passzol az Estée Lauder Pure Colour Envy rúzs Definat Coral árnyalatához - és valóban, a két szín majdnem teljesen megegyezik.




Na de nézzük a lakkot! Nagyon elegáns, kocka alakú üvegben érkezik arany kupakkal. Az üvegen csak egy arany EL logó jelzi a márkát, a fontosabb információkat az üveg alján találjuk. 9 ml lakkot tartalmaz az üveg, ami szerintem jó ideig elég lesz. 


A lakk ecsete klasszikus kialakítást kapott, tehát keskeny és hosszúkás, én jobban szeretem a lapított, széles ecseteket, de nem volt nehéz vele szépen eloszlatni a lakkot (viszonyításképpen, a China Glaze lakkoknak is keskeny az ecsetük, nem is szeretek velük dolgozni, ez azonban sokkal jobb náluk).


A száradási ideje és a tartóssága is az átlag felett teljesített, de azért nem volt kiemelkedő. Az Estée Lauder lakkok főleg alapszínekben kaphatóak, és persze nagyon jól mutatnak a polcon, de én azt mondom, hogy nem érdemes ennyi pénzt kiadni egy ilyen alapszínű lakkért, olcsóbban is találhatunk hasonló minőséget (pl. a Golden Rose Rich Colour lakkjai vagy a Rimmel körömlakkok is szuperek, jóval kedvezőbb áron). Ha pedig a márkától szeretnénk magunkat meglepni egy különlegsebb darabbal, akkor a Pure Colour Envy rúzsokat sokkal inkább ajánlom. :)

 

 

Nektek van high-end lakkotok? Szerintetek megéri rájuk költeni?





7 megjegyzés:

  1. Nekem már a Picture Polish is elég high end lakknak számít igazából:)
    Volt egyszer egy Dior lakkom, azt nagyon szerettem, azt is kaptam.
    Egyetértek veled abban, hogy lehet találni drogériás lakkok közül olyat, ami a magasabb árkategóriában is megtalálható.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem a PP lakkok sem érnek annyit, amenniybe kerülnek (bocsi:) :). Hallottam már Chanel lakkról, hogy 1 nap alatt lepattogzik, úgyhogy óvatosan kell ezekkel kísérletezni ilyen áron:D

      Delete
    2. Nekem a különleges árnyalatok kellenek, de én inkább lakkos vagyok mint sminkes...bár az hiányozna még:'D
      Közben eszembe jutott, hogy van egy csodás Mac lakkom...a kis piszok egy nap után eltűnik a körmömről...szóval azt mondom vannak márkák amik egy vagyonért minimum bírják 7 napig. A Chanel lakkok sem vonzanak...szerencsére. Remélem nem akarnak valami jelly-holoval kijönni :D Bár szerintem a high-end cuccok egy bizonyos életérzést is takarnak, nem feltétlen a minőséget fizeti ki az emberlánya. :)

      Delete
    3. Haha, hát nem hiszem, hogy a jelly-holo lakkok egyhamar megjelennének a high-end márkáknál:D:D

      Delete
  2. Szép lakk és szuper, hogy passzol a rúzshoz :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép ez a korall, de nálam a körömlakkban egyelőre a max. a 2000 Ft. Majd, ha egyszer jól keresek ;)

    ReplyDelete