Valami különleges: MAC Something Special krémpirosító


Ma az idei nyár egyik nagy kedvencéről, a MAC Something Special árnyalatú krémpirosítójáról olvashattok. A száraz bőröm nagyon szereti a krémes állagú pirosítókat, és bár egy kicsit több pepecselést igényel a felvitelük és az egyenletes eldolgozásuk, általában megérik ezt a plusz pár másodpercet.



Sokat vacilláltam a Something Special és a Lady Blush között az üzletben, de végül a korallosabb Something Special mellett döntöttem, nyáriasabb volt ez a lazacrózsaszín. A MAC pirosítói nagyon-nagyon pigmentáltak, világos bőr esetén érdemes óvatosan felvinni őket, mert könnyen bohócos lehet a végeredmény - ennél a krémpirosítónál ez a helyzet szerencsére nem áll fent, nehéz vele túlzásba esni. 2-3 rétegben szoktam felépíteni a kívánt erősséget, fokozatosan adagolva a mennyiséget. Én ecsettel szeretem legjobban felvinni, a Real Techniques pirosító ecset dupe-ja tökéletes erre a célra. A finishe önmagában sem túl fényes, de aki a teljesen matt hatást szereti az lemattíthatja egy transzparens púderrel, így a tartósságát is meghosszabbíthatjuk pár órával. Ez egy csillámmentes darab, úgyhogy a pórusokat sem hangsúlyozza. Én az ajkaimon is kipróbáltam, és bár nem hiszek a 2 az 1-ben termékekben, nem volt olyan rossz rúzsként sem. :)




Felül egy húzás, alul építve:


Mint a teszt elején említettem, nekem száraz bőröm van, így a tartóssággal nem volt gondom, egész nap szépen fentmaradt és az intenzitásából sem vesztett, zsíros bőrűek viszont inkább csak hidegebb időben vagy púderrel fixálva próbálkozzanak vele. :) Aki megbízható krémpirosítót keres széles színválasztékkal, ami nem tűnik el néhány óra alatt, annak érdemes megnéznie a MAC termékeit.

Elérhető a MAC üzletekben, kb. 6800 Ft-os áron,

A krém vagy por állagú pirosítókat kedvelitek?


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van. :) Annyira nem rajongok a krémes pirosítókért, összesen egy ilyen darabom van, egy Essence trendkiadásban volt, még 2 éve valamikor nyáron. Első ránézésre hasonló a színe mint ennek a MAC darabnak.

    ReplyDelete
  2. A második MAC termékem tuti egy pirosító lesz...nem biztos, hogy krém, de muszáj lesz egy pirosító. Ez kifejezetten illik hozzád:)

    ReplyDelete