Júliusi kedvencek


Júliusban nagyon sok új terméket kipróbáltam, amiből jó pár a kedvenceimbe is bekerült. Két - számomra - új márkát is kipróbáltam, a Tarte-t és a Colourpop-ot, mindkettő rögtön belopta magát a szívembe. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre, akkor olvassatok tovább! :)


A szememre főleg krémes szemmhéjfestékeket használtam, akár csak önmagukban, akár pedig alapként. A MAC Painterly Paint Pot-ja egy igazi klasszikus, nekem önmagában sajnos becsíkozódik pár óra után, de a szemhéjpúdereket nagyon jól megtartja, élénkebbé teszi a színeket és satírozni is jól lehet rajta. A Pupa Sporty Chic limitált kiadás része ez az ezüstös-menta szín, amire 50%-os kedvezménnyel csaptam le. Ennyit nagyon megért, gyönyörű szín és önmagában is tartós!



A Colourpop szemhéjpúderek közül ez volt a 2 legnagyobb kedvencem, mindkettő a Mondays in Malibu szett része, az arany Snakebite és a zöldes Mirage. Fantasztikusak a textúrájuk, ultra pigmentáltak és egész nap kitartanak.




A krémes szemfestékeket el is kell satírozni valamivel, erre a célra pedig a Tarte Tartelette palettáját használtam, ami csak matt színekből áll. Szuper, hogy bármilyen szemhéjpúderhez találunk benne satírozószínt, és a mélyítővonalba használt füstösítő árnyalatot is. A paletta minősége is kiemelkedő, matt színek ellenére nem porolnak a szemhéjpúderek és a pigmentáció is nagyon jó a legtöbb árnyalatnál (teszt hamarosan). A Maybelline Baby Skin primerét továbbra is nagyon szeretem, már többször említettem, hogy nekem tartósabbá teszi a sminkemet és könnyen eldolgozható rajta az alapozó/BB krém.
 

Az arcomon legtöbbször két pirosítót váltogattam, a Pupa Like a Doll #101-es árnyalatát (teszt itt) és a MAC Something Special krémpirosítóját (teszt hamarosan). Mindkettő igazi nyári szín, a MAC-ben egy kicsit jobban érvényesül a korallszín. Mivel matt darabokról van szó, általában highlighter-t is használtam utánuk, ebből viszont nem tudtam kedvencet választani, mert próbáltam váltogatni őket, kihasználni a készletemen lévő darabokat.


A számra főleg nude árnyalatok kerültek ebben a hónapban, a Lovely Extra Lasting folyékony rúzsa alacsony ára ellenére szuper darab, tényleg mindenkinek ajánlom beszerzésre. A Gerard Cosmetics 1995 árnyalatát is nagyon megszerettem (teszt itt), szuper klasszikus árnyalat. Az új Rimmel rúzsok is a nude trendet követik, a 4 árnyalat közül a 43-ast kentem fel legtöbbször, ő is a sötétebb nude vonalat képviseli, de barackos tónusokkal (teszt itt). A Colourpop Lippie Stix-ek közül pedig a Pinch volt a kedvencem, ami szintén egy barnás nude árnyalat.


"Személyes" kedvencem ebben a hónapban az Avon bloggertalálkozója volt, amit a vintage stílusú Rooms!-ban került megrendezésre. Fantasztikus volt a hangulat, a helyszín és a programok is (pl. vintage stílusú fotózás :) ) és a márka is nagyon szuper újdonságokkal jelentkezik az elkövetkezendő hónapokban.


Nektek mik voltak a kedvenceitek júliusban?


1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a rúzsok, nekem is meg van az a Lovelys pont abban a színben, nagyon szeretem én is:)

    ReplyDelete