NOTD - Glitterfingers


A Rimmel júliusban két új glitteres lakkal jelentkezik, egy arany-lilával és az ebben a bejegyzésben is szereplő ezüst-kékkel. A lakk a Glitterfingers nevet kapta, ami szerintem nagyon jópofa. :) Átlátszó alapban kis ezüstcsillámok és nagyobb középkék glitterek úszkálnak. Ez a kombináció nekem inkább a hidegebb időt juttatja eszembe, fehér vagy teljesen nude alapon is el tudom képzelni télre. 1 rétegben kentem fel a gyűrűsujjamra, 2-3 rétegben már jóval erőteljesebb hatást érhetünk el de én most meghagytam így visszafogottan. Száradási ideje átlagos, nem hipergyors de kb. 10 perc alatt teljesen megszáradt. Alapnak a Golden Rose WoW lakkok 14-es árnyalatát használtam.



 



Hogy tetszik nektek a Glitterfingers? Ti milyen színnel párosítanátok?


1 megjegyzés:

  1. Én fehérrel párosítanám télen. :) Tudom, rém uncsi, de kapásból ez jutott eszembe mikor megláttam. :D

    ReplyDelete