Újdonságok az arcápolási rutinomban


Az utóbbi hetekben több kencével is kibővült az arcápolási rutinom, vannak köztük teljesen új, általam még nem próbált termékek, és olyanok is amiket már régóta meg akartam rendelni teljes méretben. Bár van néhány arcápolási termék amik annyira beváltak, hogy folyamatosan újravásárlom őket, de szeretek új termékeket is kipróbálni annak reményében, hogy hátha valami még jobbat találok. :) Ha kívánácsiak vagytok az új termékekre és az első benyomásomra róluk, akkor olvassatok tovább!

AVON Rózsavizes arcfrissítő


Nagyon szeretem a rózsás termékeket, amelett, hogy a rózsa az egyik kedvenc illatom, a bőrnek is nagyon jót tesz. Már használtam korábban hasonló rózsás tonikot a Thayer's-től, illetve  rózsavizet is mindig tartok itthon - az arcomra és a hajamra is szoktam belőle fújni, az illata mellett a hidratálóhatása is isteni. Az Avon Rózsavizes arcfrissítője is nagyon hasonló termék, rózsavíz mellett tartalmaz még ricinusolajat, így az extra hidratálás is megvan, ráadásul alkoholmentes és az ára is nagyon baráti. Ajánlom!

"Egy meleg nyári napon igazi megváltás lehet arcunknak egy frissítő rózsavizes felüdülés. Az új AVON Naturals rózsás arcfrissítő víz azonnal segít felfrissíteni bőrünket, miközben gyengéden hidratálja azt. Alkoholmentes, így nem szárítja az arcbőrt és különféle bőrtípusokra egyaránt használható. A felfrissülés érdekében egy vattakorong segítségével paskoljuk fel arcunkra és élvezzük, ahogy bőrünk felüdül."

AVON Clearskin éjszakai krém szalicilsavval


A szalicilsav az egyik kedvenc összetevőm, kiváló pattanásokra, gyulladáscsökkentő és öregedésgátló hatása is van. Megfelelő ph-érték mellett hámlasztja is a bőrt, de a krémnél erről nem találtam információt, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy ez a tulajdonsága itt nem érvényesül. :) Egy közepesen nehéz állagú krémről van szó, problémás bőrűek inkább éjszakai maszkként tekintsenek rá, szépen hidratál és lehúzza a gyulladásokat, nagyon jót tesz a pattanásos bőrnek. Az összetevők között szerencsére itt sincs alkohol.

"Problémás, pattanásos bőrre kínál megoldást az új AVON Clearskin éjszakai krémje, mely 2% szalicilsavval és zöldtea kivonattal lép fel a kellemetlen bőrhibák ellen. Míg mi pihenünk, addig engedjük, hogy az éjszakai krém tegye a dolgát – az ugyanis hatékonyan lép fel a már kialakult pattanásokkal szemben, csökkenti a bőrpírt és halványítja a pattanások után maradt foltokat. Gyorsan beszívódó formulája nem tömíti el a pórusokat, így megakadályozza az újabb bőrproblémák kialakulását."

Eucerin DERMOPurifyer Aktív éjszakai arcápoló



A termék egy zöld-fehér tubusban érkezik, én jobban szeretem ezt a kiszerelést mint a tégelyest hiszen nem kell kézzel belenyúlni, így biztosan nem viszünk bacikat a krémbe, ráadásul a krém stabilistása sem romlik a levegővel való folyamatos érintekezés miatt. A krémnek kellemes, de elég erős illata van, úgyhogy aki érzékeny az illatanyagokra az vigyázzon vele. A krém maga közepesen sűrű állagú, az én bőröm pikk-pakk nyomtalanul beissza. Ebben a nyári időszakban elég a hidratáló hatása, de télen egész biztosan kevés lesz. Reggelente puha bőrrel ébredek, érzek egy kis olajos réteget a bőrömön ami arcmosáskor lejön.

2% tejsavat tartalmaz, ami az AHA-savak csoportjába tartozó kémiai hámlasztó. Az AHA-savak a bőr felszínén található elhalt hámsejteket távolítják el, így pl. a nyáron az UV-sugárzás hatására megvastagodott szaruréteget is - ezek az elhalt hámsejtek eltömítik a pórusokat, így kedveznek az újabb miteszerek kialakulásának. Tehát ez a krém tulajdonképpen szabad utat nyit a termelődő faggyú távozásának a pórusokból, amikből így nem keletkezik miteszer, pattanás. Az AHA-savakról még tudni kell, hogy csak bizonyos ph-értéken (3 és 4 között) van hámlasztó tulajdonságuk, sajnos erről a krémnél nem találtam semmilyen információt, úgyhogy csak remélni tudom, hogy a krémnek megfelelő a ph-ja. Ha nektek esetleg van róla információtok, akkor osszátok meg velem! A tejsavnak ezenkívül öregedésgátló és pigmentfolt halványító hatása is van, szóval szuper összetevő.

Az első pár napban kicsit rosszabbodott a bőröm állapota, ezt nem feltétlenül a krémnek tudom be, de kicsit megijedtem tőle. Aztán ahogy teltek a napok úgy kezdett tisztulni a bőrképem  - ez alatt nem a pattanások vagy miteszerek állapotát értem, hanem azt, hogy sokkal egységesebb, ragyogóbb lett a bőrképem. Én azt vártam tőle, hogy megfelelően hidratálja a bőröm (ezt teljesítetette, de télen már kevés lesz a hidratáló hatása, csökkentse a pattanásokat, miteszereket, de legalább újak ne alakuljanak ki használata mellett (csökkenteni nem csökkentette, de könnyebben eltávolíthatóak lettek a miteszerek, a felszínre hozta azokat) és egységesítse a bőrképemet (ez megtörtént, kb. 1 hét használat után már láttam különbséget). Összességében jó kis krém ez, annak tudom ajánlani akinek zsíros és/vagy problémás bőre van és egy könnyű éjszakai krémet keres az tegyen vele egy próbát, Krémmánián többen írják, hogy csodát tett a bőrükkel. :)

"Összehúzza a tág pórusokat. Egyedülálló ápoló formulája, a 2%-os tejsav hatóanyag-komplex, közvetlenül a faggyúmirigyekben fejti ki mitesszeroldó, antibakteriális hatását. Olajmentes formulájával könnyen beszívódik, kamillakivonata gyulladáscsökkentő."

Missha Time Revolution éjszakai szérum


A végére hagytam a kakukktojást, mert ezt a terméket már használtam régebben - mintáim és egy kis 10ml-es kiszerelésem volt belőle. Annyira megszerettem amit 1 éjszaka alatt művel a bőrömmel, hogy most megrendeltem teljes kiszerelésben is, igaz, ez már a feljavított 2015-ös verzió. Az összetevőlista gyönyörű - és végtelen hosszú -, mindenképpen vessetek rá egy pillantást itt. Este felteszem és reggel bababőrrel ébredek, lehúzza az esetleges gyulladásokat és sokkal egységesebb tőle a bőr. Hosszú távú öregedésgátló hatása pedig a sok szuper összetevőnek hála biztosan van. :) Nem olcsó, így mintát érdemes belőle rendelni először, hogy ki tudjátok próbálni.

Ti próbáltatok mostanában valami szuper arcápolót?


1 megjegyzés:

  1. Ó mennyit vacilláltam hogy megvegyem-e ezt az Avonos éjszakai krémet, de nem tettem. Na sebaj, majd következő hónapban:)

    ReplyDelete