3 nap, 3 rúzs


Ahogy a bejegyzés címéből is kiderült, ma 3 rúzsról lesz szó, mégpedig az Avon nyári-őszi újdonságai közül. Két árnyalat a szímmegújító Ultra Colour Bold család része, egy pedig az új 3D rúzsok egy árnyalata. Lesz itt hétköznapi, klasszikus és igazi vampos szín is, úgyhogy a hétköznapok, a hétvégék és a különleges alkalmak is le vannak fedve az árnyalatokkal - innen a bejegyzés címe. :)




Ultra Colour Bold Ajakrúzs - Blush Brights, Red Rave

"Az új Bold színmegújító ajakrúzs az AVON első számú rúzsa új kiadásban! Akár 50%-kal intenzívebb színek (összehasonlítva a hagyományos AVON ajakrúzsokkal), gazdagabb hidratáló formulával, tápláló olajokkal, E-vitaminnal és SPF 15 fényvédelemmel."


A rúzsok fekete csomagolást kaptak, metálpink csíkkal az oldlukon és átlátszó tetővel, amin láthatjuk a bennük rejlő színeket. Mindkét árnyalatra jellemző, hogy krémes állagukból adódóan csak úgy siklanak az ajkakon és nagyon pigmentáltak - már 1 rétegben is teljes fedést érhetünk el velük, nem kell építgetni a színt. Az illatuk elég intenzív - gyümölcsös -, felvitel után is érződik. A Red Rave egy gyönyörű cseresnyepiros árnyalat, az a fajta ami optikailag fehéríti a fogakat. :) Én sokkal jobban szeretem ezeket a hideg pirosakat mint a narancsba hajlókat, így nálam telitalálat ez az árnyalat, igazi klasszikus szín. A minősége is kifogástalan, a tartóssága is teljesen jó, evés után már frissíteni kell, de ez nálam a matt MAC rúzsok kivételével minden rúzsnál így van. Egyébként szépen, fokozatosan kopik, nem fogja meg az ajakakat.


A másik szín, a Blush Brights egy hideg árnyalatú rózszaszín, nekem ez kívül esik a komfortzónámon, nem szoktam ilyen árnyalatokat bevállalni, mert nem állnak túlságosan jól, de szőke hajhoz hétköznapra abszolút el tudom képzelni.:) A fogakat optikailag sárgítja, erre érdemes odafigyelni az ilyen színeknél. A rúzs minősége ugyanolyan mint a Red Rave-nél, itt egy picit építgetni kell a rúzst a teljes fedésig, de kétszer már bőven elég áthúzni az ajunkkon. Egyik szín sem szárít.

3D Ajakrúzs - Revenge


"Az AVON 3D hatású rúzsok és szájfények csábítóan szexi ajkakat varázsolnak minden egyes használat alkalmával. Az AVON 3D ajakrúzsa egy közepes fedést biztosító krémes, szaténhatású rúzs, mely három összetevővel tökéletesíti ajkainkat: a kollagén növeli az ajkak mikrokeringését és teltebb hatásúvá varázsolja őket, a retinol feltölti az apró barázdákat így simává varázsolja az ajakbőrt, a koffein, a gránátalma és a jojobaolaj pedig feszesíti ajkainkat miközben javítja a bőr rugalmasságát. A 13 csábító árnyalatban kapható rúzs ráadásul 15-ös fényvédővel óvja is szánkat."

 
A 3D ajakrúzsok az Avon legújabb rúzsai, amik optikailag dúsítják és teltebbnek mutatják az ajkakat - egyébként 3D szájfények is tartoznak hozzájuk, a kettőt egyszerre használva érhető el a maximális hatás. Az általam birtokolt árnyalat egy igazi őszi-téli, vampos szín, a Revenge. Nem tudom, hogy ki nézte a Revenge sorozatot, én nagyon szerettem, úgyhogy szinte már az árnyalat nevével megkedveltem a rúzst. A belbecs sem kevésbé jó egyébként, a rúzs állaga nagyon hasonló a Bold rúzsokéhoz, egy picit talán krémesebb. A sötét árnyalatok hajlamosak kiszaladni a száj körüli apró ráncocskákba ha krémes árnyalatú rúzsról van szó, én ezt nem tapasztaltam, de a precízebb felvitel érdekében érdemes kontúrceruzával és/vagy ecsettel felvinni. Ha több rétegben visszük fel akkor hajlamos egy picit foltosodni (ahogy a képeken is láthatjátok), úgyhogy érdemes egy hasonló színű kontúrceruával alászínezni az ajkakat. A rúzs egyébként szatén finishű és nagyon kellemes, édes illata van, ami felvitel után elillan. Azóta egyébként a Twig árnyalatot is megrendeltem a katalógusból, ami egy sötétebb nude szín és csodaszép. :) A mostani katalógusban 939 Ft-ba kerülnek a 3D rúzsok, ami szerintem nagyon baráti ár értük.


Amikor először felkentem, rögtön eszembe jutott, hogy már találkoztam hasonló színnel és tényleg: a MAC Media rúzsa színnben nagyon hasonló a Revenge-hez, és bár az jóval mattabb, aki pénztárcabarát opciót keres a Media-ra, annak szuper választás lehet.



Swatch-ok:


Melyik a kedvencetek a 3 szín közül? Próbáltatok már Avon rúzst?



8 megjegyzés:

  1. Hűha a pirosas árnyalat elképesztően gyönyörű és mesésen áll rajtad!

    ReplyDelete
  2. Sajnálom, hogy a Revenge ilyen foltos, pedig azonnal a Media ugrott be róla nekem is, de így nem hiszem, hogy beszerzem.
    Egyébként szerintem a rózsaszín is nagyon jól áll Neked. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Élőben nem ilyen durva egyébként, nekem is csak a képeken tűnt fel. De megértem. Esetleg rendelj belőle kis mintát (60Ft.), aztán meglátod:)

      Delete
  3. Ahh gyönyörűek. Nagyon jól állnak. Nekem is a pirosas tetszik rajtad a legjobban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm!:) Nekem is a piros a kedvencem! :)

      Delete
  4. Mind a 3 nagyon szép, de legjobban a Red Rave tetszik. :)

    ReplyDelete