Avon Big & False Lash szempillaspirál és Super Extend szemhéjtus

Ma az Avon 2 őszi újdonságát szeretném nektek bemutatni, a Big & False Lash dúsító szempillaspirált és a Super Extend precíz szemhéjtust. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább! :)

Big & False Lash szempillaspirál

"A nőiesség egyik szimbóluma a hosszú, dús szempilla. Ezt a drámai hatást sok esetben műszempillák segítségével igyekeznek elérni a hölgyek, pedig van más, egyszerűbb megoldás is. Az AVON legújabb szempillaspirálja, a Big and False Lash-nek köszönhetően ugyanis valóságos műszempilla hatást érhetünk el, csupán néhány apró mozdulat segítségével.

Az AVON Big and False Lash szempillaspirál ereje a mandula formájú kefében és az aprócska mikroszálakkal dúsított formulában rejlik. A változó méretű és formájú mikroszálak ezrei ugyanis tökéletesen illeszkednek a szempillák ívéhez, a mandula formájú kefe pedig segít abban, hogy könnyedén elérjünk minden szálat a szempillák tövétől az alsó pillákig, sőt, még a szemzugban is. Ennek köszönhetően használat után szempilláink olyan dús hatást keltenek, mintha műszempilláink lennének.

Az AVON Big and False Lash szempillaspirál e mellett tartósan fed, nem tapad, nem maszatolódik, és nem pereg. Az AVON újdonsága három színben, klasszikus feketében, barnában és sötétkék árnyalatban kapható."


Amikor először volt rajtam ez a spirál, a barátom megkérdezte hogy műszempilla van-e rajtam. Bár nekem a tükörben nem tűntek ennyire feltűnőnek a pilláim, ha egy férfinek is feltűnik a különbség az szerintem magáért beszél. :)  Nagyon megszerettem ezt a spirált, a nagyobb keféje ellenére könnyű vele dolgozni, szépen dúsít és az ívet is megtartja a pillákon a nap végéig. 2-3 rétegben szeretem felvinni az igazán dús hatásért, nekem így sem csomósodott. Nap végére sem maszatolódik el a szemem alatt (a Maybelline Lash Sensational-t imádom, de kánikulában nem tudom használni, mert a szemem alatt köt ki a festék egy része). Az egyetlen negatívum nálam a lemosás, a vízálló spirálokhoz hasonló darabokban csücsül a pillákon és igencsak meg kell vele szenvednem esténként - olajos lemosóval persze könnyebben lejön, de azokat nem annyira szeretem használni, mert mindig belemegy a szemembe.


Élesben:


Super Extend szemhéjtus


"A folyékony szemhéjtusok kedvelőinek a Super Extend precíz szemhéjtus a megfelelő választás. A folyékony tus ultrafinom applikátorának segítségével simán és könnyedén húzhatunk precíz kontúrokat. Nem húzza a bőrt és akár 12 órán keresztül is a helyén marad."


A tus letisztult, vékony fekete csomagolásban érkezik, a kupak is jól zár - az ilyen filces tusokat érdemes fejjel lefelé tárolni, így később száradnak ki. A tus hegye szépen elvékonyodik ezért vékony vonalat is nagyon könnyű vele húzni. A feje közepesen hajlékony, szépen alkalmazkodik a szem vonalához - nekem a túl kemény és a túl puha fejjel is nehéz dolgozni, az előbbivel a merevsége miatt, az utóbbival pedig azlért, mert ide-oda hajlik. A zselés tusok mellett a filces változatok a kedvenceim, ha nincs időm ecsettel pepecselni akkor mindig egy filcessel rajzolok gyors tusvonalat - kezdőknek is ezt ajánlom egyébként, szerintem ezzel a legkönyebb beletanulni a tusvonal húzásába. A tus 12 órás tartósságot ígér, nálam itt teljesített gyengébben a termék, az augusztusi melegben pár óra után a külső szemzugnál maszatolódott el, de amikor nem volt ekkora hőség akkor szépen bírta egész nap.

Élesben (tus+spirál):


 A termékek a szeptemberi katalógusban lesznek kaphatóak.

 

Hogy tetszik nektek a hatásuk?


2 megjegyzés:

  1. Sziaa, én is megrendeltem ezt a szempillaspirált, de amióta elkezdtem használni sminklemosás közben nagyon hullanak a pilláim, elég észrevehetően, szóval nem csak 1-2 szál. Te nem tapasztaltál ilyet? (Az előző spiráloktól soha nem hullott a szempillám, a lemosásban pedig semmit nem változtattam) Előre is köszii:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Hú, ez nem hangzik jól. :( Nekem nem hullottak tőle egyáltalán. Lehet, hogy érzékeny vagy valamelyik összetevőjére, inkább ne használd többet szerintem. :/

      Delete