Augusztusi kedvencek


Izgalmas hónap volt az augusztus, sok sminkújdonságot kipróbáltam és szerencsére volt pár hűvösebb nap is, amikor bátran lehetett a minimálisnál több sminket is magunkra pakolni. :) A megújult H&M Beauty is ebben a hónapban debütált több mint 700 termékkel, amik között sok ígéretes újdonság is helyett kapott és a márkák őszi kollekciói is szép lassan megjelennek, úgyhogy a sminkmániásoknak mindenképpen kedvezett az augusztus.

 

A Pupa Like a Doll alapozót azt hiszem még júliusban szereztem be és először felemás érzéseim voltak vele kapcsolatban. Bár normál/száraz bőrre ajánlják, nagyon kiemelete a száraz részeket az arcomon, pedig ilyenkor nyáron nem is olyan vészes a helyzet. Emellett a pórusokat is kiemelte és a színét se sikerült teljesen jól eltalálnom (automatikusan a legvilágosabb színt választottam, de mint itthon kiderült a nyári színemhez ez túl világos - persze ez nem az alapozó hibája és télen már tökéletes lesz a szín.) Aztán elkezdtem a Pupa primerrel együtt használni és a pórusok eltűntek, a száraz részek sem voltak feltűnőek, a világos színt pedig egy sötétebb púderrel korrigáltam. Az alapozó állagát nagyon megszerettem, krémes, géles, picit olajos állag (nem árt összerázni használat előtt), közepes fedés és természetes, bőrfényű (szatén?) finish jellemzi, a meleg napokra tökéletes volt, nem fulladt alatta a bőröm.

A Catrice Velvet Finish korrektor már jó ideje a fiókomban lapult, de eddig túl sötét volt ahhoz, hogy a szemem alá használjam. Most nyáron, miután egy kis színt magamra szedtem már tökéletes a színe. A fedése nekem pont elég, az állaga krémes, nem szárítja a szem alatti érzékeny területet és egész nap tart. Megszerettem, na. :) 

Az Avon Big & False Lashes szempillaspirálról már ódákat zengtem itt, a szerelem azóta is töretlen, biztos újraveszem, ha elfogy.


Augusztusban nagyon sokat hasznátam highlightert (mikor, ha nem nyáron?), legtöbbet talán a Colourpop darabjait (balra a Teasecake, jobbra a Smoke'n'Whistles). Krémes állag és hipermagas fény jellemzi őket, legkönnyebben ujjbeggyel lehet felvinni őket - gyönyörűek!


A MAC Jolly Good MSF-ről nem sok szó esett a blogon (a tesztet leszámítva), pedig szinte mindennap vele bronzosítok. Kellően világos, nem teljesen matt - a világos bőrömön nagyon természetesen mutat. Sajnos vészesen fogy, már el is értem az alját.

A krémes szemhéjfestékeket ebben a hónapban is szerettem használni, a legújabb szerzeményem ez a türkizkék Pupa változat. Nagyon krémes, nagyon pigmentált és igazi nyári darab. (201-es árnyalat.)
 

A H&M Smokey Nudes paletta felültmúlta a várakozásaimat, a középső szín kivételével nagyon jó minőség jellemzi (a középső színben sajnos nagy csillámdarabok vannak). A színek leginkább mattok, egy-kettőnek van enyhe selyemfénye, de nem feltűnő. A csomagolás nagyon kis kompakt, nincs benne felesleges applikátor se szerencsére, a letisztult fekete-fehér külső pedig vintage benyomást kelt.


3 rúzst használtam legtöbbet, a sötét nude Twig-et az Avon 3D rúzsok közül, a Red Rave-t az Avon Ultra Colour Bold rúzsok közül (teszt itt) és a Relentlessly Red matt MAC rúzst, ami a nyár rúzsa címet is kiérdemelte nálam. Hiperpigmentált, nagyon matt, de mégis krémes és engem nem is szárított túlzottan.

Swatch-ok:

 

Nektek mik voltak a kedvenceitek mostanában?


3 megjegyzés:

  1. Pont most gondolkodtam, hogy megvegyem-e az Avon Big & False Lashes, de így az igen felé dől a mérleg:D
    És hihetetlen szép ez a türkiz szemhéjfesték *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon ajánlom a spirált, brutális pillákat csinál:)

      Delete
  2. IMÁDOM ezt az Avon spirált. Mióta hozzájutottam képtelen vagyok másért nyúlni :)

    ReplyDelete